מכירה בית, Calliano, אסטי, איטליה, centro

מכירה - Cod. 30275

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 150 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 3 PIANI

שני בתים בודד כניסה חלוקה.
אחת השייכים טירת מגדל

האם שני בתים מדורגים, חופשיים מכל הצדדים עם המשותף בין הראשי ריבוע ריבוע בצד. יש חצר קטנה עם גרם מדרגות כפולים שמובילה אל הקומה הראשונה של כל בית (מימין אחד משמאל אחד) בקומת הקרקע מתחת לבית האדום ממוקמת המוסך עם הכניסה בתוך המוסך גרם מדרגות המוביל למרתף עם קמרונות לבנים חשופים: בעוד תחת שני יש מרתף עם כניסה נפרדת וגישה מתחת למרפסת; מאותו המרפסת הוא מוביל גרם מדרגות שמובילות Infernot עם שירות.
בקומה הראשונה של הבית מהשמאל (אדום אחד) הזנת הרצפה כולו בחדר אחד עם פינה המשמשת כמטבח, וגרם מדרגות שמובילות למעלה שם חדר אמבטיה ושני חדרי שינה. תמיד בצד השני של המדרגות לחצר מוביל מרפסת גדולה המשקיפה על הכיכר המרכזית של המדינה, אז הקלט של הדירה השנייה, שם בקומה הראשונה חדר יחיד עם מטבח קטן ופתוח, אז עם מדרגות לולייניות מובילות אל הקומה העליונה, שם בנוסף לשירות יש שני חדרים קטנים אחד גדול יותר; בחדר הגדול עם מרפסת המשקיפה על המרפסת הגדולה האחרת בהמשך.
גם על גוש ימין (אחד לבן) יש דירה קטנה המורכבת כניסה, חדר גדול, מטבח, כביסה ומרפסת גדולה חצי מכוסית בגג; הכניסה היא עצמאית וגישה אליו הוא לאורך הטיילת על הקיר בכיכר מגיעה ישירות מן המרפסת.
הבית הלבן היה במקור מגדל טירה (לצערים שופצו מספר פעמים בשיעור מספיק) כמובן שאתה יכול גם למכור נפרד, שכן הם שני בתים עצמאיים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB