מכירה וילה, Tombolo, פדובה, איטליה, via verdi, 5

מכירה - Cod. 23645

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 765 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 3

קרוב לערים היפות ביותר בנטו, באזור ונטו במישורים היפים צפון מרכז, במחוז 'גבוהה פדובה, בעיירה השקטה של ​​לחזק, הממוקמים ב33 קילומטר. מבירת מחוז פדובה (העיר של אנטוניו וג'וטו-Scrovegni הקפלה 'Sant); ביום 31 ק"מ משם. ויצ'נזה (עיר אנדראה פלדיו); 19 קילומטר. Bassano del Grappa (עיר של Jacopo Bassano); 10 קילומטר. מקסטלפרנקו ונטו (עיר של ג'ורג'ונה); 36 קילומטר מ טרוויזו (Tommaso da העיר מודנה); ל87 קילומטר מורונה (עירם של רומיאו ויוליה); ל58 קילומטר. על ידי "סרניסימה" ונציה;
למכור את הווילה של יוקרה.
"הבנייה במשותף כאמור לחזק באזור המרכז מורכבת מ:
- ארץ הרבה באזור מגורים האריך כ, 2490, נטו של הכביש;
- בניין חד משפחתי, שנבנה על שתי קומות בתוספת מרתף, לדיור עם מוסך מצורף וגן את השימוש בו רלוונטי חיצוני בגודל: מטר מרובע בקומת קרקע. כ 340 ברוטו של הבנייה מורכבת: עמודות עתיקות / סלון / טרקלין כניסה לאולם מרפסת כניסה / מטבח / חדר אוכל / מרפסת עם אח / גרם מדרגות פנימיות המחבר / מוסך / חדר אמבטיה כפולה / גיהוץ / מחקר; מ"ר בקומה הראשונה. כ 280 ברוטו של בנייה בהיקף של: גרם מדרגות פנימיות המחבר / חדר שינה חדר מסדרון / שירות / הורים עם חדר אמבטיה / חדר שינה וחדר סטודיו הסמוך בתוספת חדר אמבטיה / / ארון / חדר / חדר שינה משותף גדול הורים גדולים; עליית גג; מ"ר מרתף. כ 145 ברוטו של בנייה בהיקף של: גרם מדרגות פנימיות המחבר / מרזח עם גישת אח / מדרגות ישירות / מרתף / כביסה ועיבוד / חום מרכזי.
הרצפה של הקומה הראשונה יש "זית" פרקט בתנאים אופטימליים,
הרצפה של קומת הקרקע משתמשת במצב "אפוי בעבודת יד, צרפתית" גם בשיא. כל הדלתות הן לכה מעץ מלא במצב השתמרות טובה. גרם מדרגות יפות עם לכה מעקה. כל הפינות של החדרים מעוגלות.
הבית הוא למגורים!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB