מכירה בית, La Salle, אאוסטה, איטליה, Frazione Villarisson 29

מכירה - Cod. 26892

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 120 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

La Salle (AO): בעיר Villarisson, בין עמקי Valdigne, רק כמה דקות ממסלולי הסקי של Courmayeur ומהקדם-סן דידייה הספא, תוכלו למצוא Chalet בלעדי מהמאה ה -18.
זה כבר שופץ לחלוטין, עדיין שומר על המרכיבים העיקריים של אותו זמן כמו אבן ועץ, אשר בהחלט תואמים את הטבע שמסביב. זה בית בן שתי קומות, המתאפיין בסלון רחב עם ארובה מקורית ומטבח גדול.
בקומה הראשונה, יש חדר שינה גדול עם תקרות גבוהות וקורות עץ, חדר אמבטיה גדולה להשלים עם אמבטיה ומרפסת גדולה שמציעה לכם נוף ציורי של העמקים. באותה הקומה, יש גם שני חדרי שינה וחדר אמבטיה נוספת שעומד על קצת מפל. כל הדלתות של החדרים עשויות מעץ אמיתי, אשר כבר במצב השתמרות מצוינת.
האחוזה מצוידת גם עם מיטות שיזוף חיצוניים עם גריל וגינה מרווחת, מוסך כפול ומרתף. הוא בעל נוף מרהיב של מון בלאן ושל Grivola. ההסקה המרכזית יכולה להיות מותאמת על ידי תרמוסטט. יתר על כן, אתה יכול להשתמש בדוד ו / או pelletstove. כסף הבטנה של נדל"ן זה היא שלא משנה העונה, האבן והעץ תמיד לאפשר טמפרטורה נוחה בתוך הבית. אחרון חביב, העמדה כלפי הדרום מבטיחה אור היום בכל ימות השנה. זה אומר שאתה יכול אפילו לחשוב על התקנת פנלים סולאריים פוטו ו, ואילו המפל הקטן משפר את השימוש בטורבינה הידראולית. כל משאבים אלה הבית הזה מציע, עם ההסדרים הנכונים יכולים להפוך את הבית עצמאי אנרגיה לחלוטין.

PROPE הכנסה מושלמת!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB