השכרה וילה, Foiano della Chiana, ארזו, איטליה, Via Porto 18

השכרה - Cod. 25626

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 230 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 3

חיצוני

וילה זו ממוקמת כקילומטר אחד מFoiano della Chiana, מרכז עירוני האטרוסקית יפה בארצו, עם החנויות, מסעדות ושירותים מכל סוגיו. ארצו, סיינה, Montepulciano ופירנצה נמצא בקרבת מקום, ואילו הכפר היפה של קורטונה הוא רק כמה קילומטרים משם.
הווילה המדהימה הזה בארצו מזמינה את האורחים להירגע באזור הכפרי הטוסקני, שוכן בין גבעות, שמש זהובה, מטבח נשגב וייחודי יין. אורחים יכולים לבקש העברה לשדה התעופה ומן, סיורים מודרכים, ארוחות, שיעורי בישול ופעילויות אחרות, כגון דיג, גולף, רכיבה על סוסים, אופני הרים ועוד הרבה יותר.
הווילה נבנתה בשנת 1925, ועברה מספר שיפוצים והרחבות לאורך השנים להציע את כל הנוחות המודרנית. רק מחוץ לווילה היא בריכת שחייה היפה מוקפת בגנים איטלקים קלאסיים ופסלים. יש גם ברביקיו שתי נקודות, מושבי אמבטיה-אמבטיה 6 וסאונה פינית עד 8 אנשים ליד הברכה שניתן ליהנות באופן בלעדי על ידי אורחים לאורך כל השנה, כמה ביתן וכסאות נוח. יש גם מזרקה מתומנת וביתן נוסף עם שולחן וכיסאות. הנכס כולל גם שולחן פינג פונג, כדורגל שולחן או כדורגל, ציוד כושר, 6 אופני הרים לשימוש חופשי על ידי אורחים ואזור משחקים לילדים.
הווילה מחולקת לשתי דירות מנותקות בית עם קיר מחיצה בלבנים מוצקים 26 סנטימטר אנכי ואחד מהם היא נכבשה על ידי הבעלים, שבו יש שער כניסה וחנייה העצמאי משלה, על מנת להבטיח את הפרטיות המרבית לאורחים, ש יש שימוש בלעדי בכל הגן של בריכה, הסאונה וג'קוזי חם.
 

פנים

לווילה 4 חדרי שינה מרווחות ונוח, שיכול להכיל עד 10 + 2 אנשים. כל חדרים מצוידים בטלביזיה, ואחד מהם אפילו יש מרחב חיצוני הפרטי משלו. יש סלון גדול עם ספות, טלוויזיה בלווין, מושבים אלגנטיים, אח גדול עם מקומות ישיבה בצדדים ושולחן במשך 12 אנשים, בקומת הקרקע יש גם מטבח מאובזר. יש הרכוש חמישה חדרי אמבטיה, אחד בכל קומה של הוילה ושני חדרי אמבטיה בתלות החיצונית.


חתונות

הווילה המדהימה הזה בארצו היא המקום המושלם לקיים חתונה ואירועים מיוחדים אחרים. ן יכול להכיל עד 1000 מקומות ישיבה של הגינה הגדולה, ויש בריכה גדולה עם ריצוף שיכול להכיל עד 300 איש בישיבה. המטבח לקייטרינג ו -2 חדרי אמבטיה לגברים ולנשים נמצאים בתלות, ויש חנייה עד 250 מכוניות. לטקס הדתי יש כנסייה כפרית יפה בשנת 1600 בכ -150 מטרים מהווילה.
הווילה המדהימה הזה בארצו יוקרתית ונוח, היא המקום האידיאלי לחתונה המושלמת והחופשה חלומית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB