השכרה וילה, Neviano, לצ 'ה, איטליה, Via Rodolfo Graziani

השכרה - Cod. 34184

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 230 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 1

מגורים NEVIANESI - Pretty מנותקת וילה עם גינה בכפר טיפוסי בלב סלנטו, Neviano. הרחק ההמולה ובקיץ כמה קילומטרים מאתרי הים הנודע (10 min. גאליפולי).
7 חדרים, 5 חדרי שינה, מיטות 6-12. אידיאלי עבור 2/3 משפחות או קבוצת חברים. 2 כניסות אחת מהסלון, אחד מאזור השינה, בעקבות הגן (כלומר, סיבוב סביב הווילה) ניתן גם לגשת ישירות מהמטבח. המטבח מתקשר עם הגן דרך דלת זזה גדולה (שלושה מטרים) מן ריבוע מושלם עבור חיי לילה תוססים ואת לסעוד באוויר פתוח. 2 חדרי אמבטיה גדול עם מקלחת גדולה (2-3 אנשים) אחד עם אמבטיה, מטבח, סלון עם אח, 4 חדרי שינה + קומה נוספת כל העצמאי (החדרים נגישים מהמסדרון), נוף, מקלחת חיצונית. הווילה כוללת הכל (טלוויזיה, מטבח עם תנור, מקרר, מכונת כביסה ....) מעוצב היטב, נקי ופונקציונלי. התיבה והמצעים זמינות בנפרד. על פי בקשה אני יכול לשלוח עוד תמונות של הווילה הנופשת.
הווילה היא לא בארץ אבל באזור המגורים של Neviano, עיירה בלב סלנטו, ומוקף בנוף מטעי זיתים ומבנים אבן ישנים. בכפר יש סופרמרקטים, חנויות, מסעדות, פיצריות, ברים
המקום הוא באמת אסטרטגי! 10 דקות הליכת מאתרי הנופש בחוף הים היוני כמו גליפולי וס קטרינה (אשר כפי ידוע מועצה לבקר), כאן תוכל למצוא שני צוקי החופים; 20 דקות מן לצ'ה, בירת הבארוק; 25 דקות מן אוטרנטו על הים האדריאטי; 25 דקות מסנטה מריה די לאוקה הקצה הקיצוני של העקב שבו יוני נפגש האדריאטי (לוח של תכנית כאן ביום).
מפה מפורטת של סלנטו, מסלולי תיירות סלנטו (בחוף ובפנים ארץ) ומגזינים עם אירוע יהיו לרשותכם.

פעילויות ב 5-10 ק"מ: שיט, טניס, ספורט מים, מועדון לילה, ספא, צלילה, גלישת רוח, חוף עם מציל, דייג, פארק שעשועים, קולנוע, תיאטרון.
מ 450 € לשבוע או € 250 לכל שבוע (3 ימים) בהתאם לעונה.
הווילה היא גם למכירה

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB