מכירה אחר (מגורים), Guardia Sanframondi, בנוונטו, איטליה, Strada F M Guidi

מכירה - Cod. 40634

  • טיפולוגיה: אחר (מגורים)
  • אזור: 140 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: entrances from lower

בית המפרקים בגווארדיה סנפרמונדי הוא נכס היסטורי בלב הרובע מימי הביניים של העיר. יש בו 10 חדרים, שתי מרפסות וגן של 140 מ"ר, הנכס ממוקם על סלע צלע הגבעה ומכיל שכבות היסטוריות שונות. נשקף ממנו נוף מדהים על פני העמק אל ההרים שמעבר, ויש אווירה טבעית מרגיעה מהגנים שמתחת ומפל קטן שזורם בקרבת מקום. זהו מקלט יצירתי אופטימלי, עם פוטנציאל עצום כעסק, שהתנהל כצימר של חמישה כוכבים ונסיגת אמנים בעשור האחרון וזכה לביקורות יוצאות דופן.

לבית יש שתי כניסות עיקריות אליהן מגיעים מרחובות הולכי רגל, האחת דרך מסדרון גדול עם מדרגות שיש. מסדרון הכניסה הראשי מהרחוב העליון שופץ לאחרונה ויש בו דלת עם מערכת זמזם טלפון. הוא משותף עם שני נכסים אחרים. חדרי ההורים והחדרים האחוריים נמצאים בצד ימין, והמטבח וכל שאר החדרים נמצאים בצד שמאל של המסדרון הזה, מה שאומר שהבית הוא מאוד תכליתי עם חדרי אירוח נפרדים או חלל עבודה.

הבית משתרע על שני מפלסים ויש בו שני חדרים בין מפלסים, עם יתרונות הן מקירור והן מחימום גיאותרמי בקיץ ובחורף, ונקודת מבט בהירה הפונה דרומה. דלתות הרחוב התחתון נכנסות ישירות אל האורווה, והחדרים שם יתאימו היטב לדירה עצמאית או לחלל אירועים. הרחובות מעל ומתחת שופצו לאחרונה עם אבנים, מדרגות, תאורה בסגנון וינטאג ', ספסלים ועציצים, ההופכים את האזור לאטרקטיבי במיוחד.

בשני חדרי השינה המרכזיים (הורים וקפלה) יש מרפסות - בחדר ההורים יש מרפסת מקורה עם נוף פנורמי מרהיב מעל גנים, גפנים קברים וזיתים, ויש בדרך כלל שלווה כפרית יפהפייה, שהופכים את זה למפלט יצירתי מצוין.

המטבח וחדרי הרחצה כוללים חסרונות, ישנם 4 כיורים בסך הכל, אמבטיה אחת ומקלחת פתוחה: לכולם לחץ מים נהדר. יש דוד מים של בושטי 80 ליטר, שעובד מחשמל או מהאש הקטנה שמתחתיו; זה שומר על המטבח מאוד נעים בחורף, ומגיש גם את המקלחת, האמבטיה ושלושה מארבעת הכיורים. הקירות במטבח ובחדר הרחצה הראשון כוללים אריחי וינטג 'המרפדים אותם עד 1.8 מטר. יש מקרר מקפיא גדול בקנטינה המרכזית (מרתף) ומכונת כביסה בחדר הרחצה התחתון (השני).

יש הרבה חלונות ודלתות חלונות במרפסות. כולם מזוגגים בודדים, ויש תריסי סערה ממתכת על שתיים מדלתות החלונות של המרפסת. בחדר השינה הראשי יש מערכת wifi מהירה, שמשרתת גם את המטבח וחדר התפילה (וניתן להתאים אותו לשרת את כל הבית). יש מערכת חשמלית טובה ומתפקדת בכל הבית, שניתן לפתח בחדרים האחוריים התחתונים ובהמשך. יש כמה ארונות מובנים ומערכות מדפים, כמו במזווה ממש ליד המטבח.

הבית יהיה מרוהט חלקית, בהסכמה עם הבעלים לגבי מה תרצו לשמור: למשל. מיטת קווין סייז בחדר התפילה, פוטון כפול בחדר המקדש, סיר גז פשוט ושולחן גדול להארכה במטבח, מגירות וארונות, ספות וכיסאות.

הבית מיושב כיום, והוא נשמע מבני, אטום לרוח ומים, מאובטח ויציב - הוא שופץ ביד אחת על ידי אמן בתקציב מינימלי ונוח לפשטות אלגנטית לכל אורכו. לאורך השנים, האורחים תמיד העריכו את הקסם והמוזרות של נכס אורגני מימי הביניים! עם זאת ניתן לשפר את הנכס במינימום השקעה ומאמץ, כלומר מודרניזציה של חלק מהחשמל והתאורה, סידור תקרות וחלונות, עיצוב מחדש, הכנסת מטבח מצויד ומערכת הסקה מרכזית.

גרדיאה סנפרמונדי מונה כ -5,000 תושבים, וקהילה בינלאומית פורחת. הרובע מימי הביניים שלו נמצא בתהליך בריא של התאוששות, עם מימון מקומי, אירופי ובינלאומי נרחב לדיור, פרויקטים ועסקים בחלקים העתיקים והחדשים של העיר. (מעת לעת יש מימון אירופי משמעותי הן עבור שיפוצים והן עבור חברות סטארט-אפ).

יש כמה סופרמרקטים, הרבה חנויות נוחות קטנות, חנויות אטליז, עופות וחלב, חנויות בגדים ושלל ברים וחנויות עוגות. יש שוק יום ראשון שוקק בו תוכלו לקנות אוכל, ביגוד, מוצרים לבית ולבלות עם כל העיר. יש מספר עצום של אירועים מקומיים והזדמנויות להחלפת תרבות, ואירוח יפהפה: בית העירייה תומך מאוד בגולים, והמועצה והאזרחים כאחד עושים הכל כדי להפוך את חווית המבקרים כאן לבלתי נשכחת.

Guardia הוא מיקום טוב לטיולים בעיר, בחופים ובהרים - אנחנו נמצאים במרחק של שעה נסיעה מנאפולי, חוף אמלפי, פומפיי, קאפרי ואיים אחרים. יש לנו תחנת רכבת במרחק 15 דקות נסיעה מגווארדיה (טלזה-צרטו), המשרתת את בנבנטו, נאפולי, רומא ומחוצה לה. שדות התעופה הקרובים ביותר שלנו נמצאים בנאפולי וברומא: שניהם מוגשים בתחבורה ציבורית.

מסביב יש שמורות טבע וטיולים מדהימים, בצפון יש אפילו סקי ויש הרבה מראות ומעדנים כפריים נפלאים במרחק של כשעה נסיעה. לגווארדיה יש מעמד של עיר אירופית של יין 2019 - יש לה פסטיבל יין שנתי נוכח היטב, כמו גם טקסים דתיים של 7 שנים שאנשים מטיילים מכל רחבי העולם. למרות שאזור סאניו לא מושפע מאוד מהתיירות, לגווארדיה יש קהילה תוססת דוברת אנגלית שהתפתחה בעשור האחרון מאז שהבאנו את העיר לתשומת לב בינלאומית באמצעות תוכנית טלוויזיה אמריקאית פופולרית.

בעלת המפרקים הייתה הגיבורה הראשית ביוזמת הרנסנס של העיר העתיקה, ולכן היא מחוברת במיוחד בעיירה - היא מחזיקה במפתחות העיר והיא דו לשונית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB