מכירה ארבעה חדרי שינה, Cantù, קומו, איטליה, via Maddalena

מכירה - Cod. 42664

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 156 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: t

דירה גדולה באזור המרכזי של Cantù עם מטבח אוכל (16 מ"ר), סלון זוגי (37 מ"ר), שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה ושתי מרפסות, האחת משקיפה לגן והשנייה עם נוף פתוח עד לקו גבעות.
הדירה היא חלק מבניין מהודר ומטופח עם חזיתות ששופצו לפני שנה. בבניין מעט יחידות דיור, חדר כביסה משותף במרתף, גינה נטועה גדולה ובגוף הנפרד, בקומת הקרקע, ישנם מוסכים פרטיים.

הדירה ממוקמת בקומת הביניים ודי בכמה מדרגות כדי להיות בבית. אין דירות שכנות. החשיפה כפולה, החדרים שקטים ומוצלים. זהו בית מושלם לעבודה או לנוח בשלווה מוחלטת.

בדירה חדרים מרווחים מאוד ומפוזרים היטב. סלון זוגי עם שתי כניסות כל כך גדול שניתן לחלקו בקלות לשני חדרים. בדרך זו מתקבל חדר שינה 4 או חדר עבודה.

הדירה שופצה בשנת 1996 ועדיין במצב מושלם. יש לו גימורים פנימיים מצוינים עם פרקט בסלון ובחדרי השינה, קרמיקה במסדרונות, במטבח ובשירותים. החימום הוא אוטונומי עם רדיאטורים ודוד עיבוי חדש. החלונות הם מסוג Vasistas בעץ עם זיגוג כפול. התריסים חשמליים ומחוברים למערכת האזעקה. חזית הבית המשותף שופצה לפני שנה תוך שמירה על המראה המקורי והאלגנטי.

שטח הרצפה הפנימי הוא כ-120 מ"ר + שתי מרפסות של 7 מ"ר ו-10 מ"ר בצדדים מנוגדים של הדירה. המרתף בגודל 12 מ"ר ומוסך יחיד בגודל 17 מ"ר כלולים במחיר.
דרגת אנרגיה E.

האזור בו ממוקמת הדירה נמצא דקות ספורות מהכיכר המרכזית של Cantù, בית החולים, מכבי האש ותחנת הרכבת בקו קומו - לקו. האזור משרת היטב: יש בתי ספר, דואר, משרדי רופאים, וטרינר, חנויות וברים.

למידע נוסף התקשר למתווך אוליאנה דווידובה
עמלות תיווך 3% ממחיר המכירה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB