מכירה ארבעה חדרי שינה, Carrara, Massa Carrara, איטליה, viale delle pinete 31

מכירה - Cod. 38723

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

טוסקנה - מרינה די קררה כמה מטרים מהים בניו קומפלקס נדל"ן חדש הבא נדל"ן מציעה 24 דירות בגדלים שונים מופצים 2 בניינים קטנים "A" - "B" הושלמה; יולי 2020.

סוג '1'
הִתעַמְלוּת - כניסה עצמאית, סלון, מטבח, חדר שינה זוגי אחד, חדר שינה אחד, 1 אמבטיה, מרפסת, גינה פרטית, 1 מקום חניה.
טברן רחב

TIPOLGIA "2"
P.1 ° - הכניסה, סלון עם מטבח פתוח, חדר השירות, 1 חדר שינה זוגי 1 אמבטיה, 2 מרפסות
עליון גדול
1 מקום חניה

כל הדירות מצויידות בטכנולוגיות החדשניות ביותר, המלוות בחומרים בעלי מעמד גבוה, כדי להפוך את השהייה שלכם לנוחה בקונטקסט מרגיע, ובסך הכל תהיה מסעדה, ספא, בר, סולריום, בריכת שחייה, שטח ירוק מצויד.

לקבלת מידע נוסף; ביקורים, מפרטים, כל ההתאמות האישיות, המחירים, אנחנו נמצאים באתר.

מיקום: מיקום: מרינה די קאררה הוא אתר נופש על חוף הים בחוף אפואן, חלק מעיריית קרארה, הידועה כאתר נופש והן ליריד מרמוטק השנתי. הכפר הוא חלק מאגלומריה עירונית המצויה ביערות אורנים ובפארקים, המשתרעת ללא הפסקה בין הים ומרכז אפנזה, שם נמצאת תחנת הרכבת קררה-אבנזה, ואילו ממערב היא קשורה לעיירה הליגורית מרינלה די סרזנה.

האזור העירוני של קררה ומרינה די קאררה
מרינה די Carrara, המכונה בעבר מרינה די אבנזה, נולד על ידי הצוואה של הדוכס של מודנה פרנצ'סקו השלישי. ניסיונות הראשונים לבנות נמל בטוח של השיחה במרינה די אבנזה תאריך חזרה המאה ה -18 בוצעו על ידי Estensi, שהוזמן אנגלית ing. אצ'נדן, שנשלח ישירות על-ידי הממשלה הבריטית שאליה ביקש פרנסיס השלישי מימון. האירועים ההיסטוריים השליליים לא אפשרו את מימושה של היצירה, אך הדוכסים של מודנה לא נמנעו מהניסיון להחיות את חופי קאררזה, שבהם היה להם את היציאה היחידה לים; בשנת 1833 הממשלה מסודרים לחלוקת סיכום של אזור החוף והקצו, ללא תשלום, את הקרקע הבניין. למרות "התמריצים" הללו, ההתפתחות הדמוגרפית היתה קפואה, וכך גם לגבי המבנים הדרושים להפעלת הגולות: צי האסטנס הקטן המשיך להיות ללא נמל וללא עגינה בטוחה. זה היה אנגלי, התעשיין גוגליאלמו וולטון, שהיה פעיל במשך שנים רבות בקרארה, שב- 1851 היה המבנה הגדול הראשון של הנמל, שעוצב ונבנה: רציף טעינה ארוך, שהרשה סוף סוף לספינות לעגון בקלות. ההתעצמות של התנועה העדיפה, כמובן, גם את ההתפתחות הדמוגרפית: סימן לצרכים החדשים הקשורים להיבט זה של המציאות היה בנייתה של כנסית קהילה גדולה, שהחלה ב- 1857 והושלמה שנים רבות לאחר מכן.

מרינה די Carrara כולל שטח של 4.97 קמ"ר שבו אוכלוסייה של כ 15 000 חייהם: נתון זה, אשר גדל בהתמדה, משקף את הרחבת הגרעין על ידי הים. אם ניקח בחשבון את זה בשנת 1881, כאשר נסקרה בפעם הראשונה כיישות דמוגרפית נפרדת, מרינה די קררה היה רק 1,590 תושבים, מהירות הפיתוח שלה ניתן למדוד בצורה יעילה יותר. רק אחרי המלחמה, עם זאת, יש בום דמוגרפי אמיתי, גם על ידי הגירה של האוכלוסייה תושב במדינות במעלה.

ממערב למזרח, בין אזור הנמל לגבול עם ליגוריה, יש בארץ חוף חולי גדול המצויד במטריות ובבקתות, אשר ברובן מנוהל על ידי מפעלי רחצה פרטיים.

המרקם העירוני מתמזג ביערות אורנים גדולים, האופייניים לערי החוף של ורסיליה, ועיריית קאררה יש פרויקט שאפתני מאוד להפוך את הפארק לאזור וילה ססי, מעון עתיק של סוף המאה התשע עשרה, מוקף שטח ירוק נרחב .

מנקודת מבט תעשייתית ראוי לציין את Nuovi Cantieri Apuania, אשר במשך מספר שנים יש התמחה בבניית מעבורות שיוט, להגיע לרמות של מצוינות.

עניין רב מנקודת המבט התיירותית הוא המועדון הימי, אשר במשך הזמן הפיק אישים מפורסמים חשובים: מ לוקה סנטלה ועד האחים צ'יפי לפאולו בוטארי. זוהי נקודת נחיתה נוחה ונוחה. כמה מבנים מהמאה ה -20, כמו וילה ג'יאמפאולי, רלוונטיים גם הם.

במרינה די קאררה יש מתחם סחר מרשים המסוגל לארח תערוכות ופסטיבלים מכל הסוגים, כולל חגיגת ספטמבר, בהשתתפות משלחת מאינגולשטאט, עיירה בווארית עם קאררה. בשנת 1977 היה פרק של משחקים ללא גבולות.

Piazza Menconi עם כנסיית המשפחה הקדושה
הכנסייה של Santissima Annunziata, מקודשת במחצית השנייה של שנות התשעים להתמודד עם הפיתוח העירוני והדמוגרפי של החלק הצפוני של מרינה די Carrara.
Oratory של ישוע על הצלב, הכנסייה במקור בחלק הצפוני של מרינה די Carrara, לפני הכנסייה של Santissima Annunziata נבנה. עדיין רלוונטי של הקהילה של Santissima Annunziata. זה מוכנס במהלך התהלוכה של יום שישי הטוב במסלול של ויה Crucis כי רוחות לאורך הבד העירוני.
Oratory of San Giuseppe, שנבנה בשנת 1776 ובשנת 1840 נתרם לקהילה החדשה של המשפחה הקדושה לצרכים הדתיים של מה שהיה אז כפר דייגים קטן. משמש כיום עבור שימושים שונים הקהילה.
אוראטורה של סנט אראסמו, לפני המאה השבע-עשרה, הוקדשה לקדוש הפטרון של המלחים. לאחר שנעלם לפני 1822, התמונה של המזבח הגבוה שלו הוא היום בכנסיית סן פייטרו באבנזה.
Oratory של סנטה מריה Vergine, בבעלות הספירות דל מדיקו, היה עדיין קיים במאה ה -19 [5].
אוראטורה של סנטה קרוצ'ה, בית מלאכה ציבורי בבעלות ספירות מונזוני, שנבנה במאה ה -18, הוא עכשיו פרטי המוקדש הקדושים פרוספרו ו Modesto.

רשת כבישים רגילה משמש את השטח הבנוי של מרינה, אשר רואה את חוף הים כמו הציר שנוצר על ידי כריסטופורו קולומבו ו ג 'ובאני דה Verrazzano השדרות.

מלון מרינה די קררה (Marina di Carrara) ממוקם בסביבה הקרובה של תא האגרה קררה (Carrara), לאורך הכביש המהיר A12.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB