מכירה ארבעה חדרי שינה, Imperia, אימפריה, איטליה, Porto Maurizio

מכירה - Cod. 31436

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 240 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 2 and 3
  • תנאי בנייה: Excellent

דירת יוקרה דו-קומתית זו ממוקמת בפורטו מאוריציו (Porto Maurizio) היפה. המגורים המעולים משוחזרים ומרוהטים ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על אופיו ההיסטורי המקורי ותכונותיו, אשר שמרו על כל האלמנטים האופייניים למגורים האציליים: רצפות טרצו, קירות דמשק יפיפיים, חלונות עץ היסטוריים, תריסי עץ מקוריים וכפולים דלתות פנימיות וחיצוניות.

זה מגורים יוקרתי מציע: 3 חדרי שינה בקומה 2 עם סלון מדהים, מטבח, 2 חדרי אמבטיה, 2 שירותים ואזור ספרייה קטנה. קומה 3 מציעה: חדר שינה אחד, חדר אמבטיה אחד, מטבח קטן, סלון נפרד וכניסה נוספת לכביש.
הנכס המרכזי נמצא בקומה ה -2, והוא נגיש דרך כניסה קומתית מקסימה עם מדרגות נמוכות לדירה. לחלופין יש כניסה שנייה זמין לקומה 3 כי יש חצר מרובע יפה מבטיחה פרטיות לדיירים המתגוררים בדירה בקומה 3.

המלון נמצא במרחק מטרים ספורים מחוף הים ו -40 דקות נסיעה אל מונטה קרלו (Monte Carlo). מלון פורטו מאוריציו מרינה (Porto Maurizio Marina) מציע את אחד ממתקני העגינה הטובים ביותר באזור, מה שהופך את המקום למגורים מושלם לכל מי שמפליג. המרינה יכולה להכיל כלי שיט עד 90 מטר.

אופציונלי, יפה מרצדס שחור זמין גם לקנות עם זה מגורים. לפרטים נוספים אנא פנה אל WhatsApp או Viber בטלפון 0061468451112 או בדוא"ל a.petrosi@ymail.com

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB