מכירה בית חוה, Arquà Petrarca, פדובה, איטליה, via monte bignago 81

מכירה - Cod. 39732

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 1000 m²
  • חדרים: +10
  • רצפה: 0

בית חווה "ברצ'סה" עם פארק פרטי בארקה פטרארקה למכירה
למרגלות הגבעות היוגניאניות, בבורגו דל פואטה, אנו מציעים למכירה את הנכס ההיסטורי החשוב הזה לשיפוץ של 800 מ"ר (1,000 מ"ר כולל הקשתות) שפותח בשתי קומות ושקע בכ -5,000 מ"ר מהפארק.
בית החווה מברך אותנו בכניסה לעיירה הנודעת ארקה פטרארקה: עם הכניסה לכפר הגבעות המפורסם ביותר, הדימוי הראשון המעניק את מבטו של התייר הסקרן הם החומות העתיקות הסוגרים את הנכס כולו בחיבוק מלכותי.
היעד המופקר אינו שולל את הפיכת הנכס הן למגורים איכותיים והן בפעילות לינה של צימרים או רילייז, אגרוזיזם, ספא עם השימוש במים תרמיים כל כך קרובים לפני השטח, קייטרינג עם הכלים הטעימים של האזור, בית ספר לסוסים, אגודה תרבותית, בר יין של יינות משובחים מקומיים, מתנה אלוהית של הארצות הגעשיות של הגבעות: הפוטנציאל של מבנה זה, בסדר גודל גדול במיקום דומיננטי ובו בזמן שמור ומפונק בירק, הוא באמת בלתי מוגבל.
תכניות הרצפה המפורטות בקפידה יסייעו לכם להבין את הפריסה המדויקת של המקום, ולאשר את האפשרות להתאים את המבנה הקיים לכל אחד מהפרויקטים שלכם מלא רעיונות ופנטזיות מאתגרות, ותאפשר כל מימוש במקום מלא בהיסטוריה, מסורות, תרבות ו אמנות, עם אחוז ניכר מאוד של תיירות בינלאומית. "

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB