מכירה בית חוה, Caprino Bergamasco, ברגמו, איטליה, via Ombria 2a

מכירה - Cod. 29992

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 200 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 2

סיכום:
אנחנו מוכרים בית 400 הבת שלנו, ליד האגם קום, רק 20 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומית אוריו אל סריו (Bergamo, ריאן אייר).
רק חמש משפחות המתגוררות בכפר הקטן של המאה השבעה-עשר, יחסים עם שכנים הם מאוד ידידותיים והרמוניים. הכפר מוקף לחלוטין בשדות ויערות.
הבית עצמו יש 200m² של מרחב מחיה, 4 חדרי שינה, 3 חדרי אמבטיה, 1 משרד ושקרים על מגרש עם משטח מ"ר 3400. Serica וילה הוא בית חווה לשעבר מהמאה ה -17. זה היה על פי הכללים של בניית ביו ששופצו לאחרונה. עלילת הגן של 3400m² מגודר באופן מלא, עצי פרי, גינת ירק קטנה וצמחי נוי לעשות את זה קל לנקות. ישנם שני מקומות חניה בנכס וכן חניון ציבורי גדול מול בגנים. (בגין הנכס הינה רשות לבניית חניון תת קרקעי ובריכת שחייה מול). בחלק העליון של הגן לשפוך עם שני מכשירים 20² להתקיים.
העובד המקומי הנוכחי (משרתת, גנן, עוזר הבית) מוכן להמשיך לעבוד עם הבעלים החדשים יחד.
באחוזה מואשמת כל משכנתא!
תיאור מיקום
הווילה ממוקמת בעמק סן מרטינו, סמוך לכפר Ombria, במחוז Lecco ו ברגמו. הנה, הטבע ואיכות הסביבה היא כמעט לא נגע, הנוף בכל עונה מציע גירויים עצומים הוא שכבתי. במיקום מעולה אל הערים הגדולות (20 ק"מ ל ברגמו, 20 ק"מ כדי Lecco ו -30 ק"מ ממילאנו), אתה עדיין נהנה ממיקום וטהור!
Caprino Bergamasco, (רק 3 ק"מ), היא עיירה קטנה של 2,500 תושבים, עשיר בארמונות רנסנס מפואר. בכפר יש את כל פעילות המסחרית החשובה ובתי ספר לחטיבת ביניים. כמו כן לקניות שוקי רחוב קייטרינג זמין. פעילויות ספורט מוצעות מספיק. אוטובוסים נוסעים באופן קבוע.
שטח
לוילה שתי קומות: בקומת הקרקע יש כניסה מרכזית, שהיא מוליכה אל סלון-מטבח של 30 מטרים רבועים. לאונג '(30 מ"ר), חדר שינה עם חדר רחצה פרטי (25 מ"ר) וחדר כביסה (8m²) מבצע. בקומה הראשונה נמצאים שלושה חדרי שינה, כל אחד 30 מ"ר, שני החדרים גם כוללים חדר רחצה צמוד. יש שני החדרים האלה תקרה גבוהה מאוד, עם קורות חשופות. בחוץ להאריך עוד יותר על כל הרוחב של הבית, מרפסת עם גישה לחדרים. כל חדר בווילה, יש לפחות אח אחד. הקורות ואבנים מקוריים מן 1600s המוקדמות.
תנור הגז / העץ המודרני במטבח, מותקן באופן מקצועי אח ישן מאוד, האווירה בבית עושה חמימה ונוח. הנוף הנשקף מהחלונות ממערב הוא עמק סן מרטינו בצד אחד מזרחה הגן הסודי ומאחורי יער העלילה.
מכסה המנוע של הכיריים במטבח / תנור נבנה מן התורן הראשי של ספינה של הרפובליקה Serenissima של ונציה.
כל תכשיט של הבית הזה יש לספר סיפור היסטורי משלה!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB