מכירה בית חוה, Casole d'Elsa, סיינה, איטליה, STRADA COMUNALE DI FONTGAIA

מכירה - Cod. 31214

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 20000 m²
  • חדרים: 5 houses
  • רצפה: 2

בלב טוסקנה, לרגלי הכפר מימי ביניים של אלזה d'Casole, קיים נכס ציורי בשם "La Collina". האחוזה ממוקמת על גבעה קטנה עם נוף מדהים. הנכס מורכב מתוך 5 בתים, כל משוחזר בסגנון toscan טיפוסי.

האזור

Casole d'Elsa הוא קומונה קטנה במחוז של סיינה. זה 60 ק"מ (37mi) מפירנצה ו -40 (24mi) מסיינה. אתה יכול לבחור בין 2 שדות התעופה, אחד בפירנצה ואחד פיזה (90 ק"מ, 56mi) כפרים מפורסמים כמו וולטרה וסן ג'ימיניאנו הם רק 30mins משם. אחת נסיעה ואתה באמצע אזור קיאנטי. זהו המקום המושלם לגלות טוסקנה.
בשנת Casole d'Elsa תמצא מאוד 2 מאפיות טיפוסיות וטעימות, 2 חנויות מכולת קטנות, חנות מכולת גדולה אחת. שלושה ברים טיפוסיים ונעימים. פיצריה ושלוש מסעדות. אחת המסעדות הוא אחד הטובים באזור. יש בנק, בית מרקחת הרופא בכפר. Colle di Val d'Elsa הוא רק 15 ק"מ (9mi) משם, משם תוכלו למצוא סופרמרקטים גדולים.


הרכוש

Casa Privato
הבית הזה מורכב מטבח פתוח גדול מאוד, פינת אוכל מרווחת ואזור ישיבה, אח, 2 חדרי שינה המרפסת העיקרית עם נוף על הקמפיין כולו.
Casa Belvedere (בית ראשי)
בית כפרי ייחודי זה קיים של 2 קומות (18 אנשים). ובכן מרוהט בסגנון toscan הטיפוסי הושאר. בקומת הקרקע שנתת מרפסת נחמדה עם נוף יוצא דופן, 4 חדרי שינה ו 4 חדרי אמבטיה, סלון גדול וחדר האוכל. בקומה הראשונה מטבח גדול ומודרני עם אש פתוחה, 4-חדרי שינה, 2 חדרי אמבטיה, חדר אוכל גדול מאוד עם אש פתוחה, פינת קריאה, הסקה מרכזית, כירי גז, חדר עם מכונת כביסה ומכונית יבשה. ומרפסת חריגה. על המרפסת יש גם חדר עם מקום אוכל גדול ומטבח מקצועי.
חדרי שינה: 8 חדרי אמבטיה: חדרי סלון 6: 4 סוג נכס: בית / וילה
Casa Cavallo (בית הארחה / בית פורטר)
הבית הזה קיים של מטבח מרווח, סלון נפרד ופינת אוכל, 2 מיטה-חדרים, אמבטיה בחדר (מקלחת, שירותים, כיור רחצה), הסקה מרכזית, כירי גז. מרפסת נפרדת עם ריהוט גן.
חדרי שינה: 2 חדרי אמבטיה: חדרי סלון 1: 1
קנטינה קאזה (בית הארחה)
בסלון קטן עם מטבחון, חדר שינה נפרד (2 מצו), אמבטיה (מקלחת, שירותים, כיור רחצה), הסקה מרכזית, כיריים עם חשמל. מרפסת נפרדת עם ריהוט גן ונוף מדהים.
חדרי שינה: 1 חדרי שירותים: חדרי סלון 1: 1
Casa דניס (בית הארחה)
בסלון קטן עם מטבחון, מיטה בחדר נפרד (2 מצו), חדר אמבטיה (מקלחת, שירותים, כיור רחצה), הסקה מרכזית, כיריים גז. מרפסת נפרדת עם ריהוט גן.
חדרי שינה: 1 חדרי שירותים: חדרי סלון 1: 1

הנכס נמצא גם להשכרה במהלך הקיץ במשך כמה שנים.
לקבלת מידע futher בבקשה לקחת מגע.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB