מכירה בית חוה, Castiglione Messer Raimondo, טראמו, איטליה, Contrada Valletraglia

מכירה - Cod. 24286

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

באמצע כפר אברוצו, בצל Sasso גראן של איטליה, הבית הזה הוא מוקף במטעי עצי זית ושדות מעובדים. הבית נבנה מחדש בבטון ולבנים בשנתי ה -60, מעל קודמו, שראשיתה בסוף 1800 ובנוי מאבן, חלק מwich נשמר ומאוד אופייני.
האחוזה מוקפת בקרקע בבעלות של כ -21 דונם (8.5 דונם), אשר 16ac (6.5 דונם) לעיבוד ו5ac (2 דונם) מכוסה על ידי יער של עצי אלון. כמה דונמים של אדמה מכוסה על ידי עץ מאה חילוני זית, שממנו כל שנה אתה יכול לקבל 700 £ (300-350 קילוגרם) של שמן זית באיכות גבוהה כתית.
בנוסף לבית החדש ואחד הישן, יש לשפוך של 1.000 ft² (100 מ"ר) ומחסן קטן. המחיר הוא מאוד בית interestingThe ממוקם באזור הכפרי, 11 קילומטר מהכפר Castiglione מסר ריימונדו, אברוצו ו -15 קילומטר מהכפר ההיסטורי של הפסטה פניתי.
במיקום פנורמי, הבית הוא במצב טוב וצריכים התאמות רק קטין. זה בשני מישורים. בקומת הקרקע יש שני מרתפים גדולים / הפקדה ומרפסת, בקומה הראשונה, המודדת 100sqm, יש 2 חדרי שינה, סלון אחד גדול, חדר אוכל גדול אחד, מטבח, חדר אמבטיה ומרפסת גדולה (90 מ"ר).
הכוח של המקום הזה הוא שזה נחמד ושליו מאוד. יש מעט מאוד מכוניות חולפות בכביש. במהלך היום הם יכולים לספור על האצבעות. שזה המקום האידיאלי למי שרוצים להירגע ולהתרחק מההמולה של חיי עיר.
בסמוך לנכס שוכן כמה חקלאים קרובים לפרישה. אנשים בדידים, הם יכולים להיות מועילים עבור כל צורך, במיוחד אם הם רחוקים מהבית לתקופה ארוכה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB