מכירה בית חוה, Cison di Valmarino, טרוויזו, איטליה, Mura

מכירה - Cod. 27355

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 250 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: su più livelli

בית חווה נעים וחם ב1,654 Cison di Valmarino בכפר מורה, חלק מקסים של ויטוריו ונטו וValdobbiadene למרגלות הרי האלפים טרוויזו. קוטג 'שופץ לחלוטין עם גימור באיכות גבוהה, בעמידה בsuperintendence Soprintidendenza למורשת אדריכלית ונוף, ועשה לחלוטין רעידת אדמה הוכחה, מוקפת בחצר שבמשקיפה על חזית הבניין. במערב היא גינה גדולה של 800 מ"ר הכוללים תמציות צמחיות שונות, שניהם פרי הנוי.
הנכס נמצא בסלון מרווח עם חדר אוכל, עם לוחות רצפת השיש לבן מורונה, תקרת עץ עם קורות מקוריות של 1700, ומאופיין באח טיפוסי עם מושב עץ, ומעל צבועה-יד נחושת מכסה המנוע.
בקומה הראשונה יש סלון נוח, חדר אורחים עם אמבטיה ומסדרון קצר מתחבר אזור שני מורכב משני חדרים שינה עם אמבטיה צמודה; מהחדרים שאתה יכול לגשת ישירות למרפסת עץ מוזרה.
עולה לקומה השנייה משמשת לחדר שינה, יש לו לופט גדול עם אמבטיה צמודה. במרתף יש חדר הדוודים, שיגור להשתמש מרתף וקמרון אחסון לשימוש עם פנים מצוידים משוריינים.
הבית מצויד בדוד יעיל המותקן תחת שיקום וכל אזור של הבית מצויד בתרמוסטט הניתן לתכנות. הרהיטים במטבח עשויים מאגס פראי, רהיטים בקומה הראשונה באדר לבן, דובדבן אמריקאי ועץ אקזוטי ואילו בעליית הגג הם בהבנה וברוש.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB