מכירה בית חוה, Montegiorgio, ללא, איטליה, contrada di crocedivia

מכירה - Cod. 24479

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 435 m²
  • חדרים: 9
  • רצפה: PT P1°

Contrada צלב הרחוב Montegiorgio (FM) ממוקם על גבעה קטנה, בפנורמי ולא מבודד, הבית משקיף על כפר Marche, נהנה מנוף נפלא. אנחנו נמצאים באזורים הכפריים של Montegiorgio, די הכפר מימי הביניים בפרמו. הבית נהנה ממיקום מעורר קנאה, התלוי בין הים והרים, במרחק של 25 קילומטר מן הים של פורטו San Giorgio ו -30 קילומטר מהפארק הלאומי המרהיב של מונטי Sibillini; 55 קילומטר לורטו, אחד מאתרי העלייה לרגל היוקרתיים והעתיקים ביותר הידועים בעולם; ומאנקונה 100 קילומטר. המיקום הוא ללא ספק נוח ואופטימלי, נגיש ומחובר היטב.
הבית של הבנייה חדשה, להסתיים, משתרע על פני שתי קומות לאזור הקמעונאי של 435 מטרים רבועים. קומת הקרקע היא חללים מרווחים ומוארים: חדר עם חדר אמבטיה פרטי, מטבח, סלון, חדר אוכל, חדר אוכל ובר. אכסדרה מקסימה המורכבת מעמודים וקורות ממוסגרים על ידי כניסות קמורות לחדרים, שמסתכלים החוצה ממזרח, ליהנות מהאור המרגיע והעוטף של הבוקר. בקומה הראשונה שוכנת אזור השינה, שלוש חדרי שינה זוגיים עם שירותים צמודים עם מקלחת, חדר שינה אחד, חדר אמבטיה אחד, שתי מרפסות, מרפסת ומרפסת. זה גם אבזר מלאכותי של מעל 80 הן בגודל מרובע הניתן לעריכה, אשר בנפח ויעד של שימוש על פי צורך. הבית מוקף 24,000 מטרים רבועים של אדמה, מתאפיינים במטע זיתים של 150 עצים של 15 מינים שונים, עצי פרי וייצור אורגני כרם מורכב מ -4 שורות של 120 מ '. (Cataratto, Trebbiano, Malvasia, Verdicchio). לא לשכוח את האפשרות לבנות בריכת שחייה, עם הפרויקט כבר מוכן ומאושר. תשומת הלב לחומרים המשמשים וגימור ללא דופי. קורות העץ של האכסדרה והאכסדרה לתת חום וידידותי לסביבה, שנישאו באופן מושלם עם הכפרי ומעודנים בית החווה. דוגמא למדיניות סביבתית מצפונית עיצוב אדריכלי מדויקת: הבניין הוא למעשה בהרמוניה מושלמת עם הסביבה הטבעית. אלגנטיות ופשטות היא השילוב שהכי טוב מתאר את גדולתו של הבית הזה.
הבית הוא אידיאלי לשימוש למגורים, הוא שימוש תיירותי אפשרי. המבנה מתאים לאירוח בית חווה יפה או מיטה וארוחת בוקר.
המיקום הוא מושלם למי שרוצה מגורים פרטיים, אבל עדיין לא יותר מדי מבודדים; גן עדן על קנה מידה אנושית, אידיאלי למי שאוהב את השקט ושלווה, אבל באותו הזמן לא זנח את האמנות, תרבות וההיסטוריה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB