מכירה בית חוה, Perugia, פרוג, איטליה, Via Cristoforo Colombo

מכירה - Cod. 24699

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 150 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: PT P1°

Salcione Farmhouse
בית חווה סגנון איטלקי משובח בצד המדינה אומבריה


Salcione Farmhouse הוא בית חווה סגנון איטלקי משובח בפניקלה, במיקום אטרקטיבי ושקט, גבוה על גבעה עם נוף פנורמי גדול. הבית הוא גם שקוע באזור ירוק של 50,000 מטרים רבועים עם כ -200 עצי זית.

ממוקם כ -30 קילומטר מהעיר ההיסטורית היפה של פרוג'ה ורק 14 קילומטר מהכפר הציורי ומקסים של Castiglione del Lago, על ידי Trasimeno אגם (בית לTrasimeno בלוז פסטיבל המוזיקה). בסמוך לבית ישנם רבים מעניינים ומושך אטרקציות: תוכל ליהנות מטבע עושה הרבה הליכה ורכיבה על אופני שבילים, טיפול בבריאות האישית שלך ביופי הווילה היוקרתי ויוקרתי וספא, או אפילו לקבל פינוק מיוחד בארץ הצמחונית בית המסעדה, שימוש במוצרים טעים מאוד מקומיים.

בית חווה אבן יפה זה כולל פריסה שתי קומות עם שטח רצפה כולל של 150 מטרים רבועים. לאחרונה שוחזר תוך שימוש בחומרים ממוחזרים משלמים טיפול ותשומת לב מיוחדים לכל הפרטים, תוך שמירת הקסם הכפרי שלה. קומת הקרקע מוארת ומרווח הכולל חדר הורים, חדר אמבטיה, המטבח וסלון עם אח. במהלך זמן הקיץ תוכל ליהנות גם הקיץ מרגיע תחת האכסדרה הנעימה ויפה או לבשל או לאפות פיצות בעץ ירה תנור.
למעלה, בקומה הראשונה כוללת אזור השינה עם שלושה חדרי שינה וחדר אמבטיה. הקומה העליונה מחוברת שניהם עם מדרגות פנימיות ומדרגות חיצוניות. מכאן תוכל ליהנות מנוף מרהיב כמו מטעי זיתים ושדות לרדוף העמק עד אגם Pietrafitta. כל החדרים כולל קורות עץ צבועים וצבוע לבן קירות שנותנים את הבית בהיר גדול ותחושה נקייה.

מאפיין זה הוא מושלם למי שאוהב פרטיות וטבע. גן עדן אינטימי שיכול להיות בבית הבא שלך.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB