מכירה בית, Frassinoro, מודנה, איטליה, Via panigale

מכירה - Cod. 38121

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 350 m²
  • חדרים: 15
  • רצפה: 3

האפנינים. בפארק הגדול של אמילו טולקו אפנינו. ב Val Valo גבוה, מורשת אונסקו, טבע שלם תרבות ימי הביניים. בית החווה הגדול שאני מציע לך נמצא ברחוב מימיךה די קאנוסה מימי הביניים שעבר מכאן רומא. בית האבן המקומי "bisciàr" שנבנה בסוף המאה ה -19 משלב את מגדל הראייה לנהר דולו, אשר זורם אל העמק (במפה אתה רואה נקודה משולשת נקודה באמצע). מ 1100 שניות. המגדל היה מגדל הבית ולאחר מכן שולבו בבניין של שלוש קומות הנוכחי (תוכנית קומה ראשונה).
פוטנציאל אתה תמצא את עצמך על תוואי התיירות קיימא להתפתח. הבניין נמצא במרחק של שעת נסיעה מסאסולו (Sassuolo), ממראנלו (Maranello) (מעגלי פרארי), ממדנה (Modena) ותחנת הרכבת המהירה רג'יו אמיליה (רג'יו אמיליה). כדי להגיע לבית מעמק העמק של נהר דולו יש לך רק 20 ק"מ של ההר כי הכפר של רומי panigale ממוקם בגובה 700 מעל פני הים. אבל ההר הוא פנימי כך יהיה לך נוף מרהיב (#cusnamountan באיסטגרמה) על Apuan מראש האלפים.
בית מגורים עם כל השירותים (גז, מים, אור, קמינים) הוא שלוש קומות עבור 180 מטרים רבועים. יש לו שלושה ערכים. ניתן לראות בתכנית שיש: מרתף עם מרתף חבית, סדנה ומוסך. קומת קרקע עם שלושה מדרגות, אמבטיה, מטבח מיני. קומה ראשונה עם שני חדרים, מטבח וחדר אמבטיה. עליית הגג נגיש עם מדרגות נשלף מהקומה הזאת, אבל לא למגורים.
מצופה לדרום (שממנו מגיעות רוחות ההרים) אסם שישוחזר בקומת הקרקע עם שני חלונות על ההר וקשתות מקושתות בחצר. דוכן למטה. הרצפות מחוברות. שירותים: חשמל ומים. מן הגישה יציבה אל באר רכוש. מטרים רבועים להיות משוחזרים 160 הביניים עבור גובה האסם 6 מטר
בחצר עוד 18 מטרים רבועים של מוסך להיות משוחזר. הנכס כולל חלקת אדמה קטנה עם עצי פרי, גן ירק וחדר אחסון עופות.
האסם והאסם נמצאים באבן מקומית, אך הבניין מתוארך ל -1960, כמו גם את המוסכים בחצר.
בבית יש 26 חלונות וכניסות. בקומה הראשונה שבה אני גר האביזרים חדשים וחלונות כפולים לרוץ לאורך גרם המדרגות (11 חדש). בעוד דלת המרפסת עדיין מתלבטת אם לשנות את זה עם החלון או הדלת כדי ליצור גישה עצמאית P1 מבחוץ. לך הבחירה.
החימום בקומת הקרקע הוא עם convectors גז עבור כל חדר בעוד ב p1 יש thermosiphons עם מים בשליטת תרמוסטט מחובר דוד גז על רצפת המרתף. הדוד מספק מים חמים לשני הקומות. על p1 יש גם שני תנורי עץ, אחד במטבח והשני בסלון. נותרו. המערכות החשמליות וההידראוליות שופצו מחדש ב -2014 (למעט בחדר האמבטיה P1) והניח על צמר זכוכית בעליית הגג לבידוד טרמי.
הבית מרוהט עם ריהוט תקופתי למעט כמה חתיכות וציורים וריהוט נמכרים מרוהט.
הכפר שבו נמצא הבניין סגור, ולכן אין תנועת מכוניות. לאחר 50 מטר הכביש ממשיך ליער עד שתגיע הסכר במעלה הזרם של העמק. הליכה ב mtb ברגל.
השטח ואת הקונסורציום ואת הרכישה כוללת רכישה של קונסורציום המניות שעלותו 25 € / שנה. קונסורציום הקרקע לשיקום עובד בו כדי לשמור על העמק בסדר הידרוגיאולוגי. רשת הגז היא של הכפר וההוצאה היא מונה. רשת החשמל היא ארצית - והולכת לצריכה. רשת המים היא מקומית והולכת לדלפק. חיובים שירות אחרים הוא זבל כי הולך מטרים הביתה הוא 140 € בשנה. חיבור האינטרנט אפשרי הן עם הלוויין עם סיבים אופטיים (משנת 2020). כולל טלוויזיה בלוויין.
זה נמכר למצב של עובדה ובשני פעמים נוטריון על פי בחירתך. פשרה או הבטחה למכירה מחייב מחצית ממחיר המכירה ומעשה בתוך שישה חודשים ללא מעמד חופשי (בית חופשי מאנשים וחפצים אישיים) את היתרה. המחיר של נוטריון (1.500 אירו) אינו נכלל. הנכס הוא קטגוריה A03 ו ההכנסה cadastral הוא 536,86.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB