מכירה בית, Ghirla, וארזה, איטליה, via G. Isella 17

מכירה - Cod. 36904

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 380 m²
  • חדרים: 10+
  • רצפה: 2

הווילה ממוקמת במקום ציורי, על גבעה, בבית משותף של וילות בודדות אחרות, מגודר עם כניסה עצמאית מאובזר עם שער אוטומטי. הווילה יש נוף ייחודי של Lake Girla ואת הרי האלפים והוא ממוקם על מגרש של מעל 2000 m2, הממוקם יער טבעי חצה על ידי זרם ההר. כביש הגישה למכונית עשוי מאבן טבעית ומוארים במנורות רחוב. הבית נשאר מוסתר מבחוץ תודה על עמדתו. ליד הכניסה לקונדקומיום יש מסעדה ובר. לאורך חופי אגם Girla יש שביל 4 ק"מ מאובזר.

 הווילה נבנתה בשנת 1986 ובשנת 1995 שופצה לחלוטין. חימום (מתאן) וביוב (bicomplex) הם אוטונומיים. הבית מצויד במערכת נגד גניבה עם הודעת טקסט על הטלפון הנייד דלתות הכניסה משוריין. החלונות מצוידים בזיגוג כפול ובתריסים חשמליים. הרצפה עשויה גרניט טבעי יפה. ישנם שני קמינים בקומת הקרקע ובקומה הראשונה. במוסך יש שער עם כונן חשמלי ושלט רחוק. לבית יש עליית גג גדולה עם גישה דרך גרם מדרגות.
 המטבח מצויד עם כל מכשירי חשמל: מכונת כביסה, מייבש, מיקרוגל, תנור חשמלי אינפרא אדום, מקפיא, מדיח כלים, מקרר, מכסה המנוע (ממותגים MIELE). המסבאה מצוידת עם רהיטים, תנור, מכסה המנוע, מקרר ומדיח כלים. הרהיטים עשויים משיש שחור נדיר ודלתות עץ.
ב 300 מטר, יש את תחנת האוטובוס ואת מרכז העיר של Girla. שתי דקות נסיעה הן המרכז האדמיניסטרטיבי ועיריית ולגנה. ב 20 ק"מ אגם Maggiore ו 15 ק"מ אגם לוגאנו (העיר פונטה Tresa, הגבול עם שוויץ).
ב 12 ק"מ ממוקם במרכז המחוז (עיר Varese) ואת הכביש המהיר מילאנו (מילאנו הוא 55 ק"מ משם).
נמל התעופה הבינלאומי מלפנסה (Malpensa) נמצא במרחק של 45 ק"מ משם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB