מכירה בניין דירות, Villapiana, קוסנצה, איטליה, snc

מכירה - Cod. 24284

  • טיפולוגיה: בניין דירות
  • אזור: 235 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 4

קנה בניין שלם (כוללת של 235 מטרים רבועים, כולל מוסך, דירה עצמאית), בVillapiana (CS), 3 קילומטר מן הים. "יש הרכוש שתי כניסות ומורכבות של 4 רמות (עצמאיות של 'אחד את השני) עם מוסך צמוד ודירה עצמאית.
הקומה הראשונה היא כ -70 מ"ר ומצויד במטבח עם אח, חדר אמבטיה, מסדרון עם שלושה חדרי שינה (חדר שינה אחד, אחד למחקר קטן וחדר השינה), מרפסת עם אחסון.

הקומה השנייה (70 מ"ר) מורכבת ממסדרון, מטבח גדול, סלון גדול עם צבע גיר אח בחדר השינה ושימוש בילדים cn ציור בגיר על הקירות, נחמדים מאוד. (תכנית זו נקראת התכנית ביום)

בקומה השלישית (כ -70 מ"ר, בקומה בלילה), זה יהיה חדר בעליית גג, יש חדר אמבטיה גדולה עם חדר שירות, חדר שינה זוגי, חדר שינה וחדר נוסף. יש גם מרפסת יפה, נוף לכל המפרץ שהיא באמת מאוד נחמד. כל דירה מחוברת על ידי מדרגות פנימיות ללכת למעלה או למטה לקומות שבו גישה.

'הקלט בפועל של כל הרכוש שמוביל לגישה לקומות השונות בתוך או לרדת למוסך הוא בצד הצפוני כפי שהוזכר בהתחלה, אלא קלט הוא למטה מהמוסך גם.
מ( הצד הדרומי בקומת קרקע) ברמה 4, במקום שאתה יכול להיכנס ישירות מהמוסך (עם תנור עצים) גדול מאוד. בסמוך למוסך הוא un'appartamentino עצמאי עם אמבטיה (כמה חידוש), מטבח קטן וסלון וחדר שינה ומרתף עם לחץ מים בכל רחבי הארמון. המונים מופרדים, כמו גם את קו המים. מצבו של הבניין הוא במצב טוב. זה צריך ristruttarato כמה צינור מסגרת. לקבלת מידע נוסף אתה יכול לפנות אליי לעוד תמונות ותכנית רישום מקרקעין. אידיאלי למשפחות ולפתוח B & B.

למחיר ומידע צור איתי קשר !!!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB