מכירה וילה, Casteggio, פאביה, איטליה, via vigorelli, 160

מכירה - Cod. 41450

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 1400 m²
  • חדרים: 19+11
  • רצפה: 4

הווילה
כיום הוילה מורכבת מארבע קומות ראויות למגורים במלואן, המחולקות לשתי דירות, מאובזרות במתקני נוחות רבים, כגון סאונה, חדר ביליארד ומעלית לגישה לכל הקומות. את המבנה החדש משלים המוסך בשטח 200 מ"ר, עם שירותים, בנוסף לחדר הדוודים וחדר שירות נוסף. החדרים מחולקים באופן הבא:
TAVERN // נוחות וחללים מודרניים המוקדשים לנוחות הוכנסו בין הקירות והרצפות המקוריות: סאונה עם מקלחת וחדר רחצה צמודים, חדר הביליארד, המטבח המשקיף על סלון גדול ועם גישה ישירה לפארק. מרתף קטן נוצר מחדר שירות תת קרקעי ישן. להשלמת החדרים שנוצרו עם השיפוץ יש חדר שירות, חדר כביסה וקמרון.
קומת קרקע // בקומת הקרקע נמצאת הכניסה הראשית, שמורה בצורה מרובעת ומקושטת בנברשת קריסטל ענקית. דרך דלתות העץ המקוריות, משוחזרות מהיסוד, נכנסים לחדרים השונים: סלון גדול, הצופה אל הפארק, המעוטר באח המקורי, חדר האוכל הגדול ושני חדרי רחצה. הסלון וחדר האוכל מחולקים על ידי מטבח האוכל, ממנו תוכלו ליהנות מהנוף של הברושים והארזים בני מאות השנים המצויים בפארק.
קומה ראשונה // בקומה הראשונה נשמרו שלושת חדרי השינה המרווחים, אליהם נוספו שני חדרי רחצה עם שירותים ומקלחות. יחידת ההורים מאובזרת ב: חדר ארונות, חדר רחצה עם ג'קוזי, שתי מקלחות ושירותים ומרפסת גדולה המשקיפה לפארק, משותפת עם עוד אחד מחדרי השינה. הייחודיות של קומה זו הם: המרפסת, שלפי העיצוב המקורי, מרובעת בצורתה ומשקיפה על האטריום שמתחתיה והמרפסות, אשר מצד אחד, המשקיפות על הפארק, מאפשרות להתפעל מנוף הגבעות, על השניים אפשר לראות את עמק הפו, ממוסגר, בימים בהירים, על ידי הנוף של האלפים.
עליית גג // בקומה העליונה נמצאת עליית הגג, אשר השיפוץ הפך מבית המשרתים לדירה מוארת ויוקרתית. הגג שופץ לחלוטין בעץ, מגיע מטרנטינו ואל די סולה.
החדרים מחולקים כך: כניסה לסלון הגדול, עם אח. חדר רחצה עם ג'קוזי. מטבח אוכל, עם מרפסת. שני חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים. ארון.
PARK // הפארק מקיף לחלוטין את הווילה ההיסטורית ומשתרע על שטח של 8,000 מ"ר. הוא משופר על ידי עצים בני מאות שנים, במיוחד ארזים מלבנון, ברושים ואשוח קווקזי (נורמנדיאנה), האחרון, על פי מחקר שבוצע, ניטע עוד לפני בניית הווילה.
במהלך השיפוץ לא בוצעו שינויים גדולים בחלק זה של הנכס, אלא להיפך, האלמנטים המקוריים שופרו, כגון שדרות, בארות וכנסייה קטנה
במהלך השיפוץ ניתנה תשומת לב מיוחדת להכנסת צמחים חדשים, רק במידת הצורך ובהתאם למערכת האקולוגית הקיימת.
OTHER PERTINENEZE // כלולים בנכס 3 נכסים נוספים, הסמוכים לווילה מריה אנג'ולינה, שהם האורווה לשעבר לסוסים ושני בתים, שבזמן הפולצ'יוני היו שייכים לכמה משתפי פעולה.
מדובר בשני מבנים עצמאיים, שניהם מסודרים בשתי קומות ובעלי שתי כניסות, אחת מהשתיים משקיפה על תיבה משותפת. החלקים המשותפים הם מרפסת מקורה, חצר מרוצפת גדולה וחלקת אדמה קטנה (כיום תות). בחצר יש גם האורווה הישנה והאסם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB