מכירה וילה, Polesella, רוביגו, איטליה, Via Sturzo 1

מכירה - Cod. 38851

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 350 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

הוילה, שנבנתה בתחילת שנות השבעים בצורות ארכיטקטוניות מתוחכמות ובגימורים איכותיים, מורכבת משטח של 346 מ"ר, המשתרע על פני שתי קומות, והיא ממוקמת על גן מלבני של 10,000 מ"ר הנגיש על ידי שתי כניסות עצמאיות המצויות על כבישים סלולים בניצב.
הנכס מתאים להשאיל את עצמו לשימוש של וילה מגורים מפוארת או מלון יוקרה קטן מוצע משופצת לחלוטין עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר ועל פי הרכישות האחרונות במונחים של אנרגיה רעידת אדמה התנגדות. ברור הן פנימי והן פנימי הפרויקט המוצג כאן ניתן לשנות אישית לפי שיקול דעתו הבלעדי של הקונה. בקומת הקרקע ניתן ליצור שני חדרי מגורים וחדרי אוכל מוארים ומרווחים הפתוחים במרפסת האקסקלוסיבית, חדר המיועד לשטח המטבח ושני חדרי שירות. בקומה הראשונה לפחות שלושה חדרים מלכותיים עם מרפסת גדולה וחדר רחצה צמוד עם ג'קוזי ואזור רגיעה / בריאות פרטי.
הגן הענקי נועד להכיל בריכת שחייה מפוארת, מגרש כדורגל של חמישה צדדים ומגרש טניס, אזור ברביקיו גדול, מוסך משולש ושלושה מקומות חניה.
הווילה ממוקמת במרחק של מספר דקות נסיעה מהערים היפות ביותר בצפון איטליה כגון ונציה, ורונה, פאדובה, פרארה, בולוניה, אבנו טרמה, הים והפארקים של דלתא פו, שביל הפנורמה לאורך פו "ונטו "(ונציה-טורינו).
אפשר לקנות את הנכס גם כיום ללא שינוי מבני.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB