מכירה וילה, Vinci, פירנצה, איטליה, via macchiavelli

מכירה - Cod. 24509

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 450 m²
  • חדרים: 9
  • רצפה: 3

וילה יוקרתית בציפורן חלק וינצ'י בפירנצה במישור, פתוחה מכל הצדדים, עם מוסך גדול של 40 מ"ר למכוניות 2 מינימום, ו -6 מכוניות אחרות בשטח. Dependance של 30 מ"ר + מרפסת עצמאית מהווילה.
הווילה מחולקת כיום לשלוש יחידות, עצמאיות, וכמו מספר, אשר כפי שמערכות טכניות וספקי שירות. קומת קרקע + קומה ראשונה, קומה שנייה, ואחרון לעצמאי לחלוטין בנספח.
הווילה היא בשלוש רמות, לאורך כולל של 435 מ"ר + גינה של 240 מ"ר: יש קומת קרקע 3 חדרי שינה, סלון גדול של 50 מ"ר, מטבח נפרד, שני חדרי אמבטיה, מרתף, בכניסה לאולם גדול של 24 מ"ר, ופינוי מקומי שונים אחר. בקומה הראשונה יש עוד 3 חדרי שינה, חדר אמבטיה, מסדרון, מטבח של 20 מטרים רבועים, אחר גדול סלון של 34 מ"ר, ושתי מרפסות בחזית הגינה של הווילה. בקומה השנייה, שני חדרי שינה נוספים, וסלון של מעל 20 מטר מרובע, שירות קטן ומרפסת של 15 מ"ר, בקלות הוסב לחדר שינה נוסף.

מומלץ לעסק / השקעה ללינה וארוחת בוקר, בית ההארחה, מסעדה, שבה יש כיום תשעה חדרים, בתוספת אולמות גדולים לשימוש כחדרי אוכל משותף.
הווילה מרוהטת באופן מלא עם רהיטים באיכות וגימור מעולה בעיקר לפי המידה ביד, המטבחים, כמו גם רהיטים באיכות מושלמים עם כל המכשירים.
הווילה מוכנה לחיות ואינה דורשת כל עבודות תחזוקה.
ממוקם בעיירה של מקום הולדתו וינצ'י של לאונרדו דה וינצ'י הגדול, הוא במרחק קצר מהתחנה של אמפולי, כמה קילומטרים מFI-PI-LI, 25 קילומטר מהתחנה של פירנצה, "שדה התעופה פירנצה הוא קילומטר ו-28 "נמל התעופה הבינלאומי PISA רק 43 קילומטר. EURO 850,000 Tratt.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB