מכירה חוה, Monterchi, ארזו, איטליה, Molin Nuovo

מכירה - Cod. 26194

  • טיפולוגיה: חוה
  • אזור: 1000 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

הגבעה המקסימה ואופיינית שאנחנו רוצים להביא לתשומת לבכם היא התוצאה של חידוש אדריכלי חכם ונחמד של חווה ישן הממוקם באזור הכפרי של טוסקנה ליד ארצו, מוקף ביערות וכרמי זיתים שהופכים אותו מקום אידיאלי ליהנות השלווה אופיינית למקום.
ממוקם על הגבול בין טוסקנה ואומבריה, 20 קילומטר מהעיר ארזו ומרחק של 20 קילומטר. מהעיר מימי הביניים של Sansepolcro, מאחז של טוסקנה הטיבר העמק וצומת תרבותית של ארבעה אזורים (טוסקנה, אומבריה, מארקה ואמיליה רומניה), חוץ ממקום הולדתו של הצייר המפורסם פיירו דלה פרנצ'סקה, הווילה היא רק 7 קילומטר. Monterchi (שבו אתה יכול לבקר את "המדונה דל פארטו"") ובמרחק קצר מהכפרים מימי הביניים של Anghiari וCitta di Castello.
שקוע בנוף קסום שרואה להכניע את העמק הסמוך, הווילה, מציג את עצמו כחפץ שסביבו לפתח בניינים הכפריים של גודל קטן יותר, משקף את התצורות האופייניות אדריכליות של כפרים מימי הביניים, המתאפיינות בדומיננטיות של בית הטירה / השני בהשוואה ל מגורים סמוכים של הגורם והסדנות של אומנים מקומיים.

 נגיש בקלות על ידי כביש סלול - ליד שתחנת האוטובוס שמחברת את ארצו - הווילה נהנה הקרבה לכביש המהיר ארזו-סיינה אשר מספק העברות מהירות לכל דירקטור.

הרכוש, כתוצאה מהשיפוצים שהדגישו את האופי מובהק פתוחה, מכסה 1,000 מטרים רבועים. עסקים על הגן והשטח חיצוני; רישום מקרקעין מזוהה על ידי n. 23.5 חדרים, כאמור יחידת הדיור בעצם מוגדר כמלון (עם n. 10 חדרים, כולל letto דה camere Interni 2 suites.dettaglio
L 'סמוך מסעדה, מצויד במטבח מקצועי שנבנה תוך שימוש בכל השטח הפנוי, הוא מסוגל להכיל n.60 מכוסה בתוך הבניין כמו גם n.60 נוסף מחוץ, עם היכולת לנצל את השימוש בטרסות עונתית יפות סמוכות.
בסמוך לבניין יש סוף סוף התרמית המקומית - ההשלמה מתקרבת - שבו דיור הוא המפעל החדש כוח התרמיות, מותקן על בסיס צרכי האנרגיה הספציפיים של הווילה.
 
למרות שהוא מוגדר בעיקר כמתקני אירוח תיירותי, הבלעדיות שהיה מסומן על ידי הארגון מחדש של כל הנכס - הודות לבחירה הקפדנית של פרטים - בקלות יכולה לאפשר הגיור בבית פרטי מצוין, הופך אותו לוילה משפחתית נעימה.
- אירועים מרכזיים באזור:
- Fiera di Arezzo Antiquaria - 1 ° יום ראשון של כל חודש
- Giostra דל Saracino - 1 ארזו ° יום ראשון של החודש ספטמבר
- Palio di Siena - אוגוסט
- Convivio Rinascimentale - Sansepolcro, שחזור היסטורי ומטבח עידן רנסנס - 01-10 ספטמבר

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB