מכירה שלושה חדרי שינה, Dorgali, נואורו, איטליה, Via Piemonte 8b

מכירה - Cod. 38660

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 70 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 1

דירת 3 חדרים נעימה עם גינה, שטח חניה, ואחסון, 15 דקות מחוף הים, בכפר מעניין, בסביבה טבעית, מסבירי פנים ומסורות עשירות בחוף המזרחי של סרדיניה - האי של Nuraghi.
במרכז של Dorgali (מחוז Nuoro), במיקום שקט וחסכוני, 9 ק"מ (5.6 מייל) מן החופים ואת צוקי Cala Gonone, יש דירה לא מרוהטת למכירה עם כניסה עצמאית, של 70 מ"ר שטיח שטח (753.5 sf), בקומה העליונה של בית דו-משפחתי בן שתי קומות, עם גינה גדולה, חצר אחורית וחניה, כולם משותפים לשני הדירות. המבנה, שנבנה בשנות החמישים, נבנה עם יסודות מוצקים ומבנים נוצצים באבנים, קירות לבנים פנימיות וגג כפול, מתאים למיצב פאנל סולארי. שים לב שסרדיניה היא אזור לא-סיסמי.
לדירה יש חשיפה מצוינת; זה שמש, אוורירי, עם מרפסת מדרום מערב. הוא מרוהט היטב ומורכב משלושה חדרים מרווחים, חדר אמבטיה נוח עם מקלחת, מסדרון עם ארון בגדים מובנה, מטבח עם אח מתפקד ללא לבנים, מטבחון וחדר מזווה / שירות, מטרה Attic 2,5 מ '(8.2 רגל) גבוה בנקודת גובה מקסימלית של הגג. מסגרות חלון ודלת הם בעץ.
הנכס כולל גם חדר מרווח / אחסון כביסה מרווח של כ 10 מ 'שטיח אזור (107.7 SF), מסופק עם מים וחשמל, נגיש בקלות מן הקרקע בגובה בחצר האחורית. מעליו, עד למדרגות טיסה קצרות, מרפסת רחבה, גם לשימוש בלעדי, מתאים לשיזוף, לאכול בחוץ או לתלות כביסה.
הדירה במצב סביר, מיושבת ומוכנה לזוז פנימה.
דירת שלושה חדרים ממוקמת ב Via Piemonte 8b בצומת עם הרחוב הראשי של הכפר: Via La Marmora - Strada Statale 125 Orientale Sarda. זה:
- 2 ק"מ ממערב לצומת Nuoro (SS 129 Trasversale Sarda) ולאולביה (SS 131);
- 230 מ '(0.1 מייל) מתחנת האוטובוס, חיבור Dorgali כדי Cala Gonone, Nuoro, וכפרים אחרים.
- 450 מ '(0.3 מייל) מן הטיפול הרפואי חירום (ב Viale קנדי); בית מרקחת נמצא מיד ליד הבית בויה לה מרמורה;
- 750 מ '(0.46 מייל) מאולם העירייה של Dorgali, המרכז ההיסטורי ואת רחוב הקניות (קורסו אומברטו);
- בתוך 400 מ '(0.25 מייל), ישנם שני סופרמרקטים; 120 מ '(400 רגל) מן הדואר.
ניתן להגיע אל דורגלי משדות התעופה של אולביה (בצפון) וקליארי (בדרום), עם אפשרות של טיסות בינלאומיות ישירות, מנמלי אולביה ופורטו טורס (בצפון), Arbatax (במרכז) ו קליארי (בדרום). היא מרוחקת 30 ק"מ (18.6 מייל) מ Nuoro (36,000 תושבים), העיר השישית בגודלה סרדיניה, שבו כל השירותים טיפוסי של עיירה בינונית זמינים (בית החולים, האוניברסיטה, תחנת הרכבת וכו '). Dorgali יש חיבור פס רחב לאינטרנט.
Dorgali ממוקם למרגלות Mont Bardia בגובה של 456 מ '(1,496 רגל). יותר מ -8,000 בני אדם מתגוררים בכפר ובמחוז חוף הים שלו: קאלה גונונה. האזור מציע הזדמנויות רבות עבור בידור שעשוע לכל הטעמים והצרכים. שטחה של דורגלי, בין הגדולים של סרדיניה 227 קמ"ר (2,422 sf.), מאופיין במגוון של נופים טבעיים, המאפשרים כל סוג של פעילויות חוצות וספורט בכל רמה של קושי. דורגלי הוא גם מרכז היסטורי-תרבותי ואנו גסטרונומי, המנציח את המסורת העתיקה של סרדיניה. אירועים ופסטיבלים שנתיים להחיות את חיי הכפר, עם תהלוכות בתחפושות, ברגל ורכבת סוסים, משחקים ותחרויות, קונצרטים וריקודים, שווקים ברחוב.

סרדיניה היא אחת מחמשת האזורים הכחולים בעולם. בואו להיות חלק מארץ זו של חיים ארוכים, חיים בריאים וטובים!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB