מכירה שלושה חדרי שינה, Monteprandone, אסקולי פיצ 'נו, איטליה, Via 85° STRADA, n. 22

מכירה - Cod. 28210

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 60 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 4

אני מוכר מרובע שטוח בהיר ורחב. 60 עם חשיפה דרום / מזרח, דרום, מערב ו בשני מישורים, הראשון הוא בקומה הרביעית, עם מעלית האחרון, ואילו בקומה 5 נוכחת, על המרפסת, מרחב מחיה הביתן מ"ר. 40.
הדירה ממוקמת במתחם המפואר שנקרא "Condo Belvedere" (שלאחרונה בשנת 2009) עבור פנורמה כי ניתן לראות שיוצבו על תחילתו של מדרון תלול, ב Centobuchi, מעל Salaria.
בנוסף, מצורף לדירה אני מוכר מ"ר מוסך גדול. 26, ממוקם בקומה ה -1 של הבניין (פתרון אדריכלי בלעדי אחרים) ומוצגת, ואז, בלי שום לחות (תכונה משותפת לכל מוסכים או במפלס הרחוב או מתחת לפני הקרקע). זה מדגיש את קלות תפעול, הן נכנסות ויוצאות, שהוא הראשון של הסדרה מוסכים מסחרי.
הדירה מורכבת כדלקמן:
סלון עם מטבחון, שני חדרי שינה, חדר שינה אחד בודד זוגית ואחד, מסדרון, שם הוא ארון עם דלתות הזזה שיקוף, חדר אמבטיה עם אמבט + מקלחת יש חלון, עם n. 2 מרפסות: אחת בצד דרום / מזרח - דרום של 28 מטרים רבועים, שם תוכלו ליהנות, מבט לדרום / מזרח, נוף לים פנורמי מרהיב מפורטו d'אסקולי כדי Martinsicuro הפעמון, תוך מבט דרומה אתה יכול לראות את העמק טרונטו כולו , מ א / 16 גלריות Centobuchi, וגם לפנינו הם הגבעות של הגבול אברוצו: Colonnella, Controguerra וכו.
עוד מרפסת של כ. 18, מספר החדרים וחדרי האמבטיה, ממוקם בצד המערבי עם נופים יוצאי דופן של הרי Sibillini ואת Gran Sasso.
הבניין כי הוא במצב מצוין, כמעט שווה חדש כלל ועיקר והוא מאוכלס על ידי אדם יחיד לתקופות קצרות, הוא סיים עם ריצוף אריחי פורצלן באזור המגורים, פרקט בחדרי השינה, פנים דלתות לבנות, חלונות pvc, עץ תריסים, דלת כניסה משוריינת אינטרקום, מערכת טלוויזיה בלוויין, הפרשה מערכת חימום סולארי, חימום מערכת חימום, בכיתה ד אנרגיה

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB