מכירה שני חדרי שינה, Mantova, מנטובה, איטליה, Vicolo Freddo 10

מכירה - Cod. 37338

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 72 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

למכירה דירה אלגנטית ובהירה דו-מפלסית של 72 מ"ר משופצת לחלוטין, בלב המרכז ההיסטורי של מנטובה, הממוקם ברחוב סגור של מרכז העיר ההיסטורי, רק מעבר מגורים.
זהו חלק של שני חדרים בבית Mantua עם כניסה עצמאית. הבית מורכב בקומת קרקע על ידי כניסה מרווחת שיכולה לשמש גם כמקלט לאופניים ולאופנועים. לאורך המדרגות מגיעים לקומה השנייה המורכבת מסלון בהיר עם מטבח פתוח ושני חלונות צרפתיים עם מרפסות, חדר שינה זוגי גדול וחדר אמבטיה עם מקלחת ופינת כביסה.
בעליית הגג של רלוונטיות.
הנכס עם חדר מדרגות ללא דמי קונדומיניון, יש שתי מרפסות המשקיפות על הרחוב ועל העיר, תרמו אוטונומית, ממוזגת מרוהטת באלגנטיות.
קישוט מתוחכם עם שולחן אבן קריסטל על העטיפה של פרנקו מריה ריצ'י, מנורות על ידי Artemide, מטבחון מאיסטרי, רהיטים מן המאה ה -20 המוקדמות שוחזר בסגנון Decò, ארון מותאם אישית מצויד, דלתות וחלונות חדשים.
E מצויד עם כניסה עצמאית עם דלת משוריינת עם ארון וחלל אידיאלי עבור אופניים, אופנועים, מדרגות כניסה עם תקרה זכוכית בהיר, רצפות אריח פורצלן.
הדירה היא השקעה מצוינת במיוחד עבור השכרות לטווח קצר הן עבור התיירות עבור אנשי מקצוע בעיר ידועה הרנסנס האיטלקי עם חסות רבה על האמנות והתרבות של גונזג ו מוכר כמורשת עולמית אונסק"ו.
דווקא בגלל ההיסטוריה שלה כעיר של אמנות בסביבה טבעית ייחודית, מוקפת בשלוש אגמים עם טירה היא נותרת אטרקציה בטוחה לתיירות ועדיין השקעה נגישה עם פוטנציאל צמיחה בטוח, גם עבור מימד אסתטי ומרתק חזק של העיר.
פתרון זה מעניין במיוחד בזכות מעמדה המיוחס, האפשרות להשכרת דירה גם להשכרה קצרה בשל היעדר הוצאות משותפות
צוין כי המחיר כולל גם את עלויות ההשלמה של קישוט הפנים דקור, עם תרומתו של ההווה כמו סטייליסטית הפנים ואת הציור החיצוני של הבניין.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB