מכירה אחר (מגורים), Porto Rotondo, Olbia Tempio, איטליה, VIA MARINELLA 33

מכירה - Cod. 27666

  • טיפולוגיה: אחר (מגורים)
  • אזור: 1000 m²
  • חדרים: 12
  • רצפה: TERRA

SUPAVONI VILLAS PARK
פינה של גן עדן פורטו רוטונדו
הנכס היפה ומיוחד שלנו ממוקם כמה דקות ממרכז פורטו רוטונדו, החופים המפורסמים שלה ופשוט דקות מחוף הים היפה של המפרץ Marinella. שקוע בתוך ירוק עם צמחי סרדינייה וסלעי גרניט עם צורות מוזרות תמצאו מיקום עבור החופשה בלתי הנשכחת שלך.
עלילת 18.000 מגודר באופן מלא הוא לגשת עם שני שערים אוטומטיים כך פרטיות מובטחת. על הנכס יש חמישה בתים בלתי תלויים אחד בשני וכל שונים בגודלם שלהם בעיצובם. במרכז הפארק המטופח שלנו היא בריכת שחייה מרהיבה עם צורות ומתפתל שלה מתמזג לתוך האזור הכפרי שמסביב. לכל וילה גישה משלו לבריכה. כאן אתם יכולים להירגע עם מוסיקת רקע על כיסאות נוחים נוחים ולמצוא בצל תחת מטריות גדולות. בבריכה יש אזור מערבולת ושחייה נגד הזרם סלע המשמש מקפצה. לאלו שרוצים חוויה ייחודית יותר כי נדיר אתה יכול להיות עיסה על ידי המים של המפל שלנו. בלילה הבריכה נמהלת עם שבעה צבעים - מקום מצוין עבור אפריטיף רומנטי בשקיעה, או לקבל ביחד ועל אירועים ומסיבות.
הקיבולת הכוללת של בתינו הוא 24 מיטות, שבו קבוצה של חברים או משפחה גדולה יכולה למצוא את כל שטח שהוא צריך. אידיאלי לילדים הוא המדשאה הגדולה שלנו, שם הם יכולים להמציא משחקים רבים וליהנות חי וצומח, עם טווסים מלכותיים וצבים נחמדים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB