מכירה בית טורי, Salo', ברשיה, איטליה, via Garibaldi, 33

מכירה - Cod. 43826

  • טיפולוגיה: בית טורי
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

**Terra Cielo המפואר למכירה כמה צעדים מהאגם**

ברוכים הבאים לבית ה"terra cielo" הקסום הזה, הממוקם כמה צעדים מהאגם, מושלם עבור אלה המחפשים שלווה ופרטיות. הנכס, הממוקם ליד בתים היסטוריים אחרים במרכז סאלו, מרתק עם 110 מ"ר של שטח מסחרי שלו (100 מ"ר של שטח ניתן להליכה), המחולקים על פני שלוש קומות, קומה -1, קומה 0 וקומה 1). הכניסה הראשית מיוחסת על ידי גרם מדרגות אקסקלוסיבי, מבטון מזוין וגרניט עם השפעות ארט נובו, המעניקות לנכס נופך של קלאסה ומקוריות.

במרתף תמצאו טברנה מרווחת עם חדר רחצה קטן צמוד, אידיאלית לאירוח ארוחות צהריים משפחתיות, ערבים עם חברים או שהות תיירותית קצרה). בקומת הקרקע, בנוסף לסלון המואר מאוד עם אח עצים, מקבלים את פניכם מטבחון קטן ומחסן מתחת למדרגות. גרם המדרגות הפנימי בבטון מכוסה גרס יוביל אתכם לקומת עליית הגג (עם קורות חשופות) שם מחכה לכם חדר שינה, מושלם לשימוש כחדר עבודה או חדר שינה שני. בחלל הזה עם חלונות כפולים יש כבר ארונות בגדים מובנים.

למרות ההקשר הזקוק לשיפוץ, לנכס יש פוטנציאל עצום, המציע אפשרויות שונות הן כבית שני רומנטי והן כהשקעה להשכרה לטווח קצר. בחוץ, הנכס מועשר בחלל אקסקלוסיבי קטן ונוח שבתוכו ישנה נישה עם דוד עיבוי (Eolo Maior).

נבנה בשנת 1969 ומתוחזק היטב, בית זה בכיוון צפון ודרום מצויד במערכות עצמאיות, המבטיחות נוחות בכל עונה. אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בפלא הזה ולגלות את הפוטנציאל הרב שבו! התמונות מתעדכנות. הנתונים המסופקים הינם אינדיקטיביים ואינם מהווים מרכיבים חוזיים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB