מכירה שלושה חדרי שינה, Lonato del Garda, ברשיה, איטליה, Via Barcuzzi, 3

מכירה - Cod. 38566

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

באזור Barcuzzi של Lonato del Garda, במרחק של כמה קילומטרים מהאגם וכמה דקות מהכביש המהיר A4 של Desenzano del Garda ותחנת הרכבת, באחוזת Residence Elisa האחרונה (שמורכבת מכמה יחידות), התפתחה דירת שלושה חדרים בשני מפלסים, עם מרפסת יפה המשקיפה על האגם. המיקום השקט והבלעדי מציע גישה מיידית לכל המקומות המפורסמים ביותר על קטע זה של חוף האגם, שם תוכלו להתאמן בספורט, לערוך ביקורים תרבותיים, לצאת לטיולים נטורליסטיים או לחוות אוכל ויין. באופן פנימי, החללים מסודרים באופן הבא: - בקומה הראשונה: כניסה ישירה לאזור המגורים בשטח פתוח עם סלון פתוח עם מטבח פתוח, גישה ישירה למרפסת גדולה עם נוף מרהיב לאגם, וחדר אמבטיה / חדר כביסה גדול על הרצפה; - בקומה השנייה והאחרונה אנו מוצאים את אזור השינה עם 2 חדרי שינה וחדר אמבטיה עם מקלחת.
 הדירה מאופיינת על ידי קורות חשופות, רצפות חרסינה פורצלן באזור המגורים, ריצוף פרקט באזור השינה, חלונות עץ פנימיים עם זיגוג כפול וכילות יתושים כבר מותקן, דלתות עץ חיצוניות, אדני החלונות ואת אדני הדלת בשיש Botichino , דלת כניסה משוריינת, התקנת מיזוג אוויר, הכנת מערכת אזעקה ומערכת חימום עצמאית.
הנכס הושלם בקומת הקרקע על ידי מקום חניה חשוף בתוך חצר משותף ומרתף על ידי מוסך; ואחרון חביב, בריכת שחייה משותפת נפלא עם מקלחת שיזוף, אשר נהנה נוף אגם יפה. המחיר הוא 189,000 € למשא ומתן, עם אפשרות של מוסך תקשורת נוספים!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB