מכירה בית טורי, Senigallia, אנקונה, איטליה, via Ugo Bassi

מכירה - Cod. 41449

  • טיפולוגיה: בית טורי
  • אזור: 160 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: terra 1-2-

בית מדורג הפונה לים עם גינה בקומת הקרקע, קומה 1 עם מרפסת וקומה 2 עם מרפסת גדולה המשקיפה לים, 40 מ' מה-Lungomare Dante Alighieri ו-200 מ' מהרוטונדה שעל הים של סניגליה וכמה מדרגות. מהמרכז ההיסטורי 2 יחידות מקרקעין (בטאבו 2 כפופים) משופצות לחלוטין ואטומות לרעש ובחלקן חדשות, ממוזגות, חופשיות ב-3 צדדים, במספר מפלסים, סה"כ 160 מ"ר, . מערכת מעקב וידאו מקצועית ואינטרקום וידאו.

למי שרוצה, ניתן גם לבצע פעילויות צימרים, האזור אהוב מאוד על תיירים בעיקר בעונת הקיץ

סדירות עם אישורים / הרשאות תכנון עירוני ותיעוד סיסמי מלא עם חותמות ונתונים הניתנים לאישור.

אפשרות, למי שרוצה, להגביה את הגג ולהשיג עוד שטח נוסף של 50 מ"ר תוך ניצול ההזדמנות של 110% סופרבונוס בחינם לחלוטין (הנחת פאנלים פוטו-וולטאיים, דוודים היברידיים); 50% הפרויקט כבר אושר.

יש לנו את הנוטריון שלנו, אם תבקשו, שיעקוב אחריכם לאורך כל תהליך הרכישה מההצעה ועד לשטר, ואחד מהמהנדסים הטכניים שלנו לייעוץ או שאלות הבהרה.

ה-Sup. מקומת הקרקע 65 מ"ר, עם אח, מטבח גדול, סלון, חדר שינה, שירותים ו-100 מ"ר של גינה בחצר מלפנים ומאחור וחניה פנימית, שער אוטומטי וגזיבו עם יריעת PVC הזזה. ניתן לפתיחה וסגירה ככביסה או מחסן, עם קורות למל, מידות של מעל 15 מ"ר, וכן תנור גלולה, בדירה, מחובר למערכת החימום, לכן חיסכון מירבי לחימום בחורף.

ה-Sup. מהקומה הראשונה 65 מ"ר, עם מרפסת, מרפסת, לאחר מכן יש סלון-מטבח גדול (עליית גג בקורות עץ) ומרפסת קטנה, חדר שינה אחד גדול עם נוף לגג בקורות עץ, (גבוה במרכז מעל 4 מטר , ישנו גם חדר צמוד של 25 מ"ר עם שירותים, חדר שינה, מטבחון עם כניסה חיצונית ועצמאית.

בקומה 2 יש את חדר עליית הגג (כאן ניתן להגביה את הגג בבונוס חינם) קורות עץ ואריחים, חדר אמבטיה ומטבח ללא תקרות משופעות ומרפסת גדולה עם נוף לים.
בסך הכל ישנן 4 יחידות עצמאיות הניתנות לחיבור ביניהן גם ללא עבודות בניין, כולל 2 קטנות ו-2 גדולות, עם אפשרות לקרבן לפתרון גדול (גם ל-2 משפחות) או להשכירן.
אזור שקט, מאוורר ליד הים, מצוין למגורים או לבילוי בחגים או כהשקעה!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB