מכירה בית טורי, Senigallia, אנקונה, איטליה, via Ugo Bassi

מכירה - Cod. 41454

  • טיפולוגיה: בית טורי
  • אזור: 160 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: terra 1-2-

בית דו משפחתי המשקיף לים, עם גינה ומרפסת המשקיפה לים, 40 מטר מחוף הים ומרחק יריקה מהמרכז ההיסטורי, ו-200 מטר מהרוטונדה המפורסמת על ים סניגליה, i, עם גינה, חינם על 3 צדדים משופצים במספר מפלסים, סה"כ 160 מ"ר עם אפשרות (למי שרוצה לעשות זאת בחינם) להגביה ולקבל מקום של עוד 50 מ"ר, תוך ניצול הסופרבונוס 110% חינמי לחלוטין (כולל פוטו וולטאי) פנלים, דוודים היברידיים וכו'), 50% מהפרויקט כבר אושרו.
יש לנו את הנוטריון המהימן שלנו שילווה אותך לאורך כל הדרך עד לרכישה הסופית ולאחר המכירה במידת הצורך
ה-Sup הנוכחי בקומת הקרקע הוא 65 מ"ר. יש גם אח ו-100 מ"ר גינה וחניה פנימית כולל חצר קדמית ואחורית, עם מטבח גדול, אח וכן תנור גלולה המחובר למערכת החימום, כך חיסכון מירבי לחימום בחורף, ביתן/ארגז גדול בגינה משמשת מחסן/מחסן ומכבסה.

השטח של קומה 1 65 מ"ר, עם מרפסת, יש לנו סלון - מטבח גדול (עליית גג עם קורות עץ) ומרפסת קטנה, חדר שינה אחד גדול עם נוף לגג וקורות עץ (גבוה במרכז מעל 4 מטר ), מרפסת, וחדר רחצה וחדר נוסף עם מטבחון, מיטה זוגית וחדר רחצה יש גם גרם מדרגות עם כניסה פרטית.

השטח בקומה ה-2 הוא 30 מ"ר, עם מרפסת גדולה המשקיפה לים יש את חדר השינה בעליית הגג עם קורות עץ ואריחים, חדר רחצה, מטבח ללא עליית גג, ומרפסת של 6 מ"ר;

בסך הכל ישנן 4 יחידות שניתן לחבר זו לזו גם ללא עבודות בניה, אידאליות לפעילות של צימרים או בית הארחה, האזור מבוקש מאוד על ידי תיירים בעיקר בקיץ אך גם בחורף. .
האזור בו נמצא הצימר מאוורר באוויר הים הצח והמחומצן, פתרון מצוין לפעילות תיירותית; כעת הוא משמש כבית הארחה, הוא נמכר מסיבות משפחתיות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB