מכירה בית, Lecce, לצ 'ה, איטליה, Via Luigi Scarambone, 21

מכירה - Cod. 43854

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 82 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: Terra
  • תנאי בנייה: Excellent

*PUGLIA, לצ'ה:*במרכז ההיסטורי המקסים של לצ'ה ישנו בית פרטי מקסים שלנו בקומת הקרקע, ששופץ היטב ומשמש כבית נופש. הוא מצויד בכל הנוחות כדי להבטיח חופשה בלתי נשכחת. המבנה כולל 2 חדרי רחצה, 2 חדרי שינה, מטבח ומיני בריכה, אידיאלי למנוחה בפרטיות מוחלטת. הבריכה המיני מצוידת בהידרומסאז', אורות, רחפן, תרמוסטט לחימום המים, מתקנים אוטומטיים לשמירה על רמות ה-PH והכלור האופטימליות וניתן לשלוט על הסינון, ההידרומסאז' והאורות אפילו מרחוק. הבית קיבל 5 כוכבים מכל האורחים והוא תמיד מוערך. הוא מלא כל הזמן, העסקים פורחים ולצ'ה מושכת תיירים כל השנה.

הנכס ממוקם במיקום אסטרטגי המאפשר לכם להגיע בקלות למקומות החשובים ביותר בעיר ברגל. אנו מוכרים את כל הנכס, כולל כל הציוד הדרוש להמשך העסק. האבזור כולל: 2 טלוויזיות, אינטרנט אלחוטי מורחב לכיסוי כל הבית, מיטת אפיריון זוגית מבמבוק, מיטת אפיריון זוגית מעץ טיק, מכונת קפה, קומקום, מיני בר, 2 מזגנים חדשים, שולחן וכיסאות חדשים לגמרי, כורסה, ארונות בגדים, ריהוט כניסה, כספת, ערכת עזרה ראשונה, מטף כיבוי אש, מייבש שיער, כריות חדשות, 2 טופרים מושלמים ומזרנים באיכות מעולה (האורחים שלנו נתנו לנו מחמאות רבות). יתר על כן, ישנו שואב אבק מהדור האחרון של Dyson והאורות האפוליאניים האופייניים.

הבית מצויד בדוד חדש למים חמים, המשרת את כל המבנה, ומוקם למערכת גז מתאן, כאשר בחוץ מד כבר פעיל. עסק בתי הנופש מבוסס מאוד ואנו מקבלים הזמנות קבועות; האורחים באמת מעריכים את הבית שלנו. הם מעריכים לטובה את תשומת הלב לפרטים, את הריהוט, את הנוחות ואת בריכת השחייה המיני, כמו גם את הנוחות של היכולת להגיע למרכז תוך דקות ספורות ללא צורך במכונית. בריכת השחייה המיני שלנו מייצגת ערך מוסף אמיתי עבור מי שנשאר, והכל בפרטיות מוחלטת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB