מכירה בית, San Lorenzo in campo, פזארו אורבינו, איטליה, San Lorenzo in Campo

מכירה - Cod. 35026

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 87 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

דירה למכירה, בבית כפרי אופייני מוקף ירק, בסביבה מרהיבה של עמק Cesano, אבן לזרוק מן החוף האדריאטי.

הדירה מרוהטת באופן מלא ונעימה, ממוקמת בקומה הראשונה עם גישה פרטית המשפט של 177 מ"ר ו מדרגות חיצוניות פרטית, מצויד גם עם קומת ביניים וטרסה.
 
עם הכניסה אתה מוצא את עצמך בסלון גדול בסגנון כפרי הכולל את פינת האוכל, המטבח מאובזר; אח מפואר מעשיר את הסביבה; התקרה מציגה את קורות חשופות אופייניות.
 
שני חדרי שינה נוחים וחדר אמבטיה משלימים את הרצפה. קומת הביניים עם חדר אמבטיה צמוד וחדר אחסון יכולים לשמש כחדר שינה נוסף. הדירה יש חימום עצמאי, משוחזר בחוכמה לוקח את המאפיינים המבדילים את בתיו של האזור לזכור את האווירה של העבר. המלון כולל גם מקום חניה ומוסך.

בית החווה שקוע בסביבה הטבעית המרהיבה של עמק סזאנו, ובנוסף לשני מבנים נוספים, משופצים ודומים בכל המאפיינים - הן מבחינת סגנון והן מבחינת גודל - הוא מורכב ממתחם מגורים גדול, המאובזר גם בבריכה משותפת.

הנכס הוא נווה מדבר קטן של הטבע unspoiled, אידיאלי גם להשכיר כמו מעון חג. ממוקם במיקום מיוחס באחד האזורים האטרקטיביים ביותר של האזור, מלא אטרקציות עבור תיירים ותכשיטים בלתי נתפסים של עניין היסטורי וטבעי: החוף האדריאטי ואת הבידור שלה נמצאים רק 30 דקות משם; בקרבת מקום תוכלו בקלות לבקר את מערות Frasassi ואת Gola del Furlo; הערים התרבותיות ההיסטוריות של המצעדים הבאים הן פזארו, אנקונה ואורבינו.

המחצית השנייה של הבית כוללת דירה שנייה, גם למכירה, עם שטח של 92 מ"ר וחצר פרטית של 181 מ"ר: סלון, מטבח, חדר שינה, שני חדרי אמבטיה וגג נפתח לחדר השינה השני.

שתי היחידות ניתן לרכוש יחד.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB