מכירה חדר שינה אחד, Tavullia, פזארו אורבינו, איטליה, Strada Belvedere Fogliense 3

מכירה - Cod. 43396

  • טיפולוגיה: חדר שינה אחד
  • אזור: 122 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: -1, 0, 1

אדם פרטי מציע למכירה בית בוילה דו-משפחתית שנבנתה לאחרונה, טובל באזור מגורים שקט עם נוף פנורמי של המדרון הדרומי של גבעת Belvedere Fogliense, כפר קטן של Tavullia הממוקם על הגבעות הראשונות של פסארו.

הבית בן שלושה מפלסים, עם גישה דרך מרפסת חיצונית פרטית המשקיפה על חצר משותפת. בקומת הקרקע את פניכם סלון סטודיו גדול ומואר המאובזר באח אופיינית ומטבחון מובנה ונוח. מפלס זה משלימים חדר הלבשה פרקטי וחדר רחצה, כמו גם גרם מדרגות חיבור פתוח המוביל לקומת עליית הגג הראשונה.

בקומת עליית הגג הראשונה שני חדרים המשמשים כחדרי שינה, באחד מהם חדר ארונות פרקטי, שניהם עם גישה למרפסת מקשרת המציעה נוף מרמז על העמק שמסביב. חדר רחצה נוסף משלים רמה זו, ומבטיח נוחות ופונקציונליות.

המרתף, הנגיש ישירות מהחצר, מציע חדר מרתף/טברנה מרווח המצויד בחלונות המאפשרים אור טבעי ויוצרים סביבה מסבירת פנים. הנכס כולל שתי חניות לא מקורות.

דירה זו מתהדרת בגימורים איכותיים, המדגישה תשומת לב מיוחדת לפרטים וסגנון מעודן. הכניסה הראשית מובטחת על ידי דלת משוריינת איתנה; מסגרות חלונות PVC עם זיגוג כפול תורמות לבידוד תרמי ואקוסטי של הסביבה ומציעות בהירות נעימה לחללים הפנימיים, מה שמבטיח סביבה נוחה ומסבירת פנים בכל עונה. הנכס מצויד במערכת מיזוג אוויר.

האבטחה מתוגברת עוד יותר הודות למערכת מעקב הווידאו, המבטיחה שליטה מתמדת במרחבים הפנימיים והסביבתיים, ומציעה שלווה וביטחון לתושבים. אלמנט נוסף זה של בטיחות מוערך במיוחד, ועוזר ליצור סביבת מגורים שלווה.

נכס זה בולט במיקומו המועדף, בחלוקה חכמה של חללים ופרטים איכותיים,

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB