מכירה וילה, LAGO DI COMO, קומו, איטליה, via mandelli

מכירה - Cod. 25437

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 350 m²
  • חדרים: 12
  • רצפה: 4

האגם קומו -Montorfano-
הנכס ממוקם בעמדה דומיננטית (מה שנקרא "בלוודר"), יפה ובלעדי של המחוז ביותר, ממש על יתום מונטה, מול האגם והיער שמאחורי. ממוקם באופן מושלם בהקשר למגורים של ערך מוחלט. פרטיות היא גם בשל העובדה שהדרך לווילה מסתיימת ליד אותו הדבר. בה בעת היא אינה מבודדת ביחס לדיור האחר וזה מבטיח בטיחות. מול (דרום) הוא האגם ועל הצד השני אתה יכול להעריץ את מועדון הגולף Villa d'Este עם הבית וכרי הדשא שהוקדשו לספורט הזה המועדון שלו. ממזרח ניתן לראות את האורות של עורף מילאנו ערב. במערב אתה תהיה מופתע על ידי השרשרת המרשימה של מונטה רוזה. בצפון (מאחורי הבית) יש יער עם השרידים של Castrum של פרידריך ברברוסה.
חדש שנבנה וילה בסגנון מודרני עם גג נחושת ושלמי לבנים מול.
כיום כולל 2 דירות עצמאיות אך מחובר על 4 רמות. האזור הוא כ -350 מ"ר.
הדירה העיקרית מורכבת כדלקמן:
הִתעַמְלוּת כניסה לחיים זוגי עם גובה כפול, אח, חלון גדול עם נוף לאגם מלא מחוסמת, גישה לגינה והמרפסת של 70 מ"ר המקיף את הרכוש משלושה צדדים; מטבח, מצויד, בנייה מותאמת עם דלתות מוצקות, גישה לגינה ומרפסת, זכוכית קמורה קתדרלת חלון צוהר גדול תקשורת עם בית המרזח; חדר אמבטיה עם חלון הלבשה ומקלחת; מרתף גדול / חדר אוכל עם תנור עץ בוער.
מרתף: מזווה / חדר כביסה; גיהוץ; חדר דוודים; מחסן ומרתף יינות. האזור כולו יכול לשמש כמגורים למשרתים גם פתיחת גישה עצמאית לגן.
קומה ראשונה: לופט / סטודיו מקורי עם תנור אריחים אחר המשקיף על הסלון; מול אגם חדר אורחים עם גישה לגינה; חדר שינה זוגי גדול עם ארון בגדים המותאמים; חדר אמבטיה גדול עם אמבטיה בנייה.
בדירה יש כניסה השנייה, מערכת אזעקת חימום ועצמאי והינה כדלקמן: חדר שינה גדול עם חדר ארונות; חיים בקומה העליונה עם מטבח אמריקאי; עליית גג / מחסן גדול; בנייה חדר אמבטיה עם אמבט ג'קוזי ומקלחת.
אבזרים: גן נטוע של 2000 מ"ר משופע אל האגם; טנק עם משאבה הידראולית לאיסוף מי גשמים להשקיה; שטחים גדולים למקלט, כלים ועץ; stairlift מחוץ; מערכת אזעקה; אינטרקום, אינטרקום וידאו וinterphono; מוסך למכוניות 6; שערים אוטומטיים; ריהוט מותאם אישית; הפסקת תרמית מזוגגת; רצפות וקרמיקה איטלקית ואביזרים, גג נחושת, מול לבנים כל, מוסך למכוניות 6 וכו '
תוך דקות אתה יכול ללכת לכל השירותים העיקריים (supermaket, עיתונים, טבק, בית המרקחת, סניף דואר, עירייה, בנק, מסעדות, ברים, גלידריה, תחנת אוטובוס וכו '
אפשרות של בריכה חיצונית.
יותר שטח רצפת אפשרות של 20%.
E 'למכירה עם מדד ריהוט משובח חלקי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB