מכירה וילה, Magomadas, אוריסטנו, איטליה, Noesala-Lungomare Alabe

מכירה - Cod. 38327

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 140 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: p. terra +1
  • תנאי בנייה: Excellent

בית החלומות ליד הים
בסרדיניה, החוף המרכזי-מערבי, המרינה של מגומאדאס, ליד בוסה, באזור שקט מאוד וים נקי, אני מוכר בית דו משפחתי צמוד קרקע מול הים, ששופץ בשנת 2015 עם קריטריונים לחיסכון באנרגיה, עם מעיל תרמי. מערכת מעקב הווידיאו הוקמה. האזור הכפרי של האזור יפה מאוד, לא מזוהם, מלא מטעי זיתים וכרמים לייצור יין מלוואסיה, מוערך מאוד, וכבר הפך למקום מגוריהם של זרים רבים, המתגוררים שם תקופות ארוכות מכיוון שהאקלים מתון. . בקומת הקרקע דירת שלושה חדרים עצמאית של כ. 60 מ"ר, עם מטבח, סלון עם ספת מיטה, חדר שינה זוגי, חדר רחצה עם מקלחת. מחלקת אנרגיה ד.
מול הבית מרפסת פרטית גדולה של 30 מ"ר. נחמד לשהות בחוץ, ובצד הבית חדר כביסה נוסף עם שירותים ומקלחת, עם גישה חיצונית.
כיכר בקומה העליונה של כ. 80 מ"ר, עם חדר מואר בחזית הים עם מטבח וסלון, חדר רחצה עם חלונות עם מקלחת, ארון חלונות עם כיור, מכונת כביסה, מקפיא ומדפים, 2 חדרי שינה זוגיים. מחלקת אנרגיה C. כל החדרים גדולים ומוארים. הגג עשוי עם קורות עץ למינציה חשופות, מבודדות ומאווררות. השלם מרפסת גדולה הפונה לים של 25 מ"ר. עם גישה הן מהסלון והן מהמטבח, עם פנורמה נהדרת וגובהה מעל הבתים שמסביב. מרפסת עצמאית נוספת משקיפה על חדר שינה. גרם מדרגות, ספים, אדנים וגימורי גרניט. ללא דמי בית משותף.
ציוד: חלונות עם זיגוג כפול והטיה וסיבוב, מזגנים למעלה, סוככים נשלפים, כילה נגד יתושים, מכונות כביסה, מדיח כלים אחד, מקררים, שמורת מים, צלחת לווין. כיכר שמורה ל -2 מכוניות, ירידה לים בכמה דקות. עוֹמֵד. חנייה ציבורית בחינם בגובה 20 מטר. לבית אין גינה משלו אך הוא מוקף בצמחים.
מיקום מרכזי לביקור בסרדיניה. תוך כשעה תוכלו להגיע לאלג'רו (נמל התעופה פרטיליה הנמצא ב 60 ק"מ) ולאוריסטאנו. אטרקציות באזור: שחייה, דיג, גלישת רוח, קיאקים, רכיבה על סוסים, צלילה, מצנחי רחיפה וטיפוס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB