מכירה חמישה חדרי שינה ומעלה, Bosa, אוריסטנו, איטליה, Viale Guglielmo Marconi

מכירה - Cod. 43055

  • טיפולוגיה: חמישה חדרי שינה ומעלה
  • אזור: 140 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 0

בכפר התיירות הצבעוני ועטור הפרסים בוסה, עיירת החוף המרכזית פלנרג'יה, נחצה על ידי הנהר היחיד שניתן לשייט בסרדיניה (Fiume Temo) ומאופיינת בבתים צבעוניים טיפוסיים בגווני פסטל, מרפסות ברזל מחושל, הכל בסמטאות ההיסטוריות. עם היסטוריה עתיקה ולמרגלות הטירה המפורסמת של Serravalle (או Malaspina),
הוא מוצע למכירה ובדירה אקסקלוסיבית ששופצה לחלוטין לפני כ-15 שנה וממוקמת בקומת הקרקע בוויאלה גוגלילמו מרקוני, רחוב מרכזי מאוד המשרת את השירותים העיקריים ואת ציוני הדרך העיקריים של העיר (בית מרקחת-בית חולים-חנויות-מקומיים וכו' ) ולא רחוק מכפר החוף הידוע Bosa Marina והחופים היפים השכנים המייחדים אותו.
הדירה מורכבת כך:
מול הכניסה אנו מוצאים מרפסת קטנה ומגודרת השייכת בלעדית לדירה.
בפנים אנו מתקבלים בכניסה נעימה עם 2 קשתות מעץ מעובד המובילה לחדר הקדמי המעניק גישה לאזור השינה המורכב משני חדרי שינה, ולחדר הרחצה הראשי עם אמבטיה פינתית (חדר הרחצה והחדר משקיפים עם החלון ישירות אל המרפסת הכפרית היפה והמוארת שמאחורי הבית, מהחדר השני ניתן לגשת אליה ישירות מהחלון הצרפתי).
בצד שמאל נמצא גישה לחדר שלישי ומעבר דרך הקשת השנייה מוביל לאזור המגורים עם חדר מרכזי גדול. (לחדר ואולם יש חלון הפונה לרחוב).
מהחדר המרכזי המחולק בדלת, אנו מוצאים את הכניסה למטבח הפינתי עם משטח עבודה בנייה. (ניתן לגשת למרפסת הכפרית גם מהמטבח).
כפי שכבר צוין, המרפסת הפנורמית הכפרית מטופחת ומאובזרת בכל השירותים, כגון מבערים, כיור, משטח חיתוך וחדר רחצה שני צמוד הכולל מקלחת, כיור ושירותים.
גרם מדרגות המורכב משלוש מדרגות חוצץ בין שער העץ של המרפסת, מחדר אחסון מרוצף המצויד באור ומדפים, אך מעל הכל מהגינה הגדולה המלאה בעצי פרי עם נוף לטירת Serravalle.
הבית מאובזר בחימום עצמאי עם מזגנים/משאבות חום בכל החדרים, כילות הזזה בכל חלון ודלת, שקעים שונים לחשמל ואנטנת טלוויזיה בכל חדר ומערכת גז למים חמים.
אישור APE זמין.
שטח הבית הכולל 140 מ"ר. בקירוב (מרפסת 10 מ"ר מול הבית).
שטח פנים כולל של מרפסת כפרית עם חדר רחצה חיצוני צמוד 38 מ"ר. על אודות .
סה"כ שטח גינה עם מחסן 190 מ"ר. על אודות.
מצוין גם להשקעה אפשרית בתחום התיירות כצימר או בית הארחה בהתחשב בממדים הנדיבים של הנכס ובזרם התיירותי בכל תקופה בשל העובדה שיש בעיר אינספור פסטיבלים וימי נישואין לאורך כל השנה.
פשטות ושקיפות להתמודדות עם כל הבירוקרטיה הדרושה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB