מכירה וילה, San Miniato, פיזה, איטליה, Via del Cimitero 1

מכירה - Cod. 38828

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 455 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: Più livelli

אפשרות של משא ומתן ישיר עם הבעלים ללא עלויות תיווך.
וילה Tamerici, אשר ניתן לבקר כמעט דרך וידאו ב- YouTube, הוא בית חווה של 455 מ"ר עם בריכת שחייה גדולה (15 x 7 מ ') ממוקם בעיריית סן Miniato ליד פרנציגנה ויה העתיקה, על הגבעה של סן Quintino. הווילה, הנגישה היטב מהכביש המרוצף, מוקפת בעצי זית וברוש, ונמצאת במרחק של 7 ק"מ מסן מינאטו (San Miniato). מהכביש המהיר A 1 Scandicci (FI), שנסע לאורך ה- FI-PI-LI Great Communication Road, מגיעים לווילה תוך כ -30 דקות.
link Video Villa TAMERICI https://youtu.be/Pt0HT3KFIyE
הנכס מורכב מבניין מרכזי של 2 קומות (390 מ"ר M), של hayoftft לשעבר משופצת לשעבר של 65 מ"ר מ 'והוא מצויד עם מערכת פוטוולטאית לחשמל מערכת חימום השמש לחימום מים חמים .
קומת קרקע: מטבח עם אח תנור עץ, סלון גדול וחדר אמבטיה. בקומה הראשונה ישנו 7 חדרי שינה בגדלים שונים ו -2 חדרי אמבטיה. הברן לשעבר המשוחזר לשעבר מורכב מאזור מגורים / אוכל - מטבח וחדר שינה על לופט בברזל ועץ; יש חדר אמבטיה.
במשך כ -10 שנים וילה Tamerici כבר שכרו במשך כמה שבועות בשנה כמו "בית נופש". התחלה טובה מעידה על ביקורות אורחים מצוינות שפורסמו ב: tripadvisor, homeaway, vacavilla.
וילה Tamerici מציעה אפשרות אמיתית של פיתוח עסקי תיירות, בהקשר זה יש כבר פרויקטים החל המרה לתוך מתקן "לינה וארוחת בוקר" עם כ 14/16 מיטות, למימוש של 3 יחידות דיור, כל אחד 4-6 מיטות, עבור שינויים מבניים אלה נאמדו עלויות נמוכות
מחיר מבוקש 980,000 יורו

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB