מכירה שני חדרי שינה, LAGO DI COMO, קומו, איטליה, via lario 5 san siro

מכירה - Cod. 29614

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 40 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

אנו מציעים לכם את הדירה על החוף הציורי של אגם קומו. הדירה נמצאת בתוך העיר של סן סירו, 30 מטרים מן החוף, מגרש משחקים בפרק, עם המקומות המצוידים לפיקניקים. העיר של סן סירו מוקף מצד אחד עם אחד האגמים היפים ביותר של אירופה - אגם קומו, ומצד שני עם הרי האלפים ידועים עבור אתרי סקי. ההסדר אסטרטגי של הדירה מדברת בעד עצמה - 20 ק"מ משוויץ, 15 ק"מ מהעיר Komo, 30 ק"מ מאתרי סקי, 50 ק"מ מהעיר מילאנו, 80 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי של מילאנו (מלפנסה).
עכשיו קצת על הדירה: שטח כולל של 40 מטרים רבועים הוא בקומה ה -2 של מבנה בן 4 קומות של בנייה חדשה והוא מורכב אולם גדול, קטן באולם ומטבח, חדר רחצה וחדר שינה קטן. מישהו לא גר בדירה עדיין. הוא מרוהט באופן חלקי: מטבח עם הציוד הדרוש (המקרר, המדיח, וכו '), ארון, מיטת קומתיים. כל התקשורת מחוברת.
מלבד הנאה עוצמה הנדל"ן רכש באיטליה, הדירה היא חיובית מאוד כדרך של השקעה. המחירים על שפת אגם קומו, למרות אפילו משבר לא רק לא ליפול, אבל בהתמדה לגדול. הדירה יכולה להביא את ההכנסה היציבה אם למסור לתיירים הוא בקיץ, ובחורף. בעונה תיירותית עלות השכירות של הדירה מסוג זה היא כ -500 הורה לשבוע.
חברת שירות Rusitaly מלבד רישום מלא של העסקה על מכירה ורכישה של דירה זו, הוא מוכן להניח טיפול של הרישום שלאחריו מגורים, רישום ברשויות המקומיות, המסקנות של חוזים עם חברות דלק על חיבור מים וחשמל. נארגן מנוחת עבודתך במהלך ההגעה לאיטליה. אם תחליט להשכיר את הדירה, אנחנו מוכנים לטפל אפילו ממנו! אתה לא צריך לעשות שום דבר אלא רק לקחת כסף מנדל"ן שלך באיטליה!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB