מכירה ארבעה חדרי שינה, Desenzano del Garda, ברשיה, איטליה, V. GIUSEPPE DI VITTORIO 133

מכירה - Cod. 33558

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 80 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

אני מוכר עבור העברה למילאנו, דירת ארבעה חדרים יפה של 80 מ"ר בתוספת 14 מ"ר וחניה, משופץ וסיים בזריזות. הוא מורכב סלון ומטבח, חדר שינה זוגי עם מיזוג אוויר, 2 חדרים קטנים שכל אחד מהם היה במטבח אבל אם אנחנו יכולים לחזור להיות כל כך כי הם היו ההתקפות, או שאתה יכול לדפוק את הקיר ולהצטרף ידי יצירת סלון גדול מאוד של מעל 40 מ"ר עם נוף לאגם!
חדר האמבטיה היא מאוד בהירה עם סניטריים מושעים, הדלתות הן חדשים לגמרי עם סגירה מגנטית, קיר גבס ברחבי הבית עם זרקורי צעיפים, בשני גווני מסגרות עם תריסי PVC כפולים, חדשה הכל ... ללא מעלית ספקה גם בגלל זה הוא על קומת ביניים דמי שירות, רבעונים מתומחרים בסביבות 220, והם כוללים גם דימום ביטוח שבר, משלים את דירת צביעת הקירות ב San Marco Luxury מועשר "פנינים של אור." אם אתה רוצה אתה יכול להשאיר את הרהיטים כי הוא חדש לגמרי במחיר של 8000 €, רק עבור מי שלא רוצה להשקיע מאמצים את הרהיטים.
הנכס נמצא במרכז של כל דבר שיכול לשמש ברים, מאפיות, בתי ספר מן המשתלה אל בתיכון, סופרמרקטים, טבק, מסעדות, כנסיות, מעצבי שיער ... טוב ... הכל בקצות אצבעותיך ללא נחמת הצורך לקחת את המכונית, זה רק השעון 6 דקות הליכה מתחנת הרכבת, 7 דקות מן 2 יציאות מהכביש המהיר A4 של Desenzano del Garda או סירמיונה.
מרינה עם 100 מטר מהחוף.
המחיר הוא 189,000 €.
רצון קיימת האפשרות של ההלוואה עם כיסוי 100x100 סיכומים לתשלום הסכום! עם שיעורים מ 2% !!! לכל שאלה או בעיה נא לפנות אלי, אני הבעלים ואני לא רוצה סוכנויות וחצי !!!! לכן אין עמלות נוספות עבור מתווכים חוזרים: שאינה סוכנויות להבין? NO סוכנויות.
להימנע סקרן אובדן, דיבורי spendetele במקום אחר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB