מכירה בית, Corinaldo, אנקונה, איטליה, Via Nevola

מכירה - Cod. 33583

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 220 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

הבית נמצא במרחק של 2 ק"מ מהעיר היפה של ימי הביניים קורינלדו (Corinaldo), שזכה בפרס "יעדים אירופיים למצוינות". האזור מוקף בירק בגבעות היפות של מארשה. המיקום שקט ושמור, עם מגן צמחייה טוב, אבל לא מבודד. "חוף הקטיפה" של סניגאליה (Senigallia) נמצא במרחק של רק 20 דקות נסיעה ברכב משם. הרים ויערות של האפנינים 40 דקות.
תיאור: הבית אופייני של הכפר Marche, שנבנה בלבנים מלא בתחילת 900 ". הוא מתפתח על שלוש רמות והוא 220 (מסחרי) מ"ר גדול (לחיות 260 מ"ר). קומת הקרקע כוללת מוסך, מחסן ומטבח עם אח מחסן. בקומה הראשונה, מחובר על ידי גרם מדרגות פנימי פנימי, דירה עם הסקה מרכזית מתאים מיד למגורים מורכב מטבח עם אח, סלון, 2 חדרי שינה וחדר אמבטיה. הקומה השנייה מחולקת לשני חדרים עיקריים, אחד מהם גדול מאוד ובהיר, ו -3 חדרי אחסון מרווחים.

פרטים: עבודות המודרניזציה האחרונות שימרו במידה רבה את רצפות הטרקוטה המקוריות ואת תקרת הקורות עץ. הבית במצב טוב, כבר מאוכלס באופן קבוע עד לאחרונה, ייתכן שיהיה צורך קצת תחזוקה רגילה או שיפור העבודה. הצמחים (חשמל, מים וחימום) מתוארכים אך מתפקדים. גימור חיצוני ו פנים טובים.

קרקע: הקרקע בבעלות פרטית היא 2,000 מ"ר, מתוכם כ -300 תפוסים בחצר מרוצפת ומגודרת, בגינה ובכמה עצי פרי; השאר אינו מעובד כרגע וממשיך את הדשא. המקום מצוין לתכנון גן יפהפה. קרקעות שכנות ומבני חוץ עשויים להיות זמינים לרכישה.

מיקום: מיקום עם חיבורי כביש טובים, שירותים ותשתיות. תחנת אוטובוס ב 150 מ ', מרכז קניות 600 מ'. אטרקציות היסטוריות, אמנותיות וטבעיות רבות לבקר בקרבת מקום, אירועי תרבות, מופעים ופסטיבלים. אוכל ויין מצוינים. זהו אירוח אידיאלי עבור אלה שאוהבים רגיעה ואזור כפרי, אך גם נהנים מחיים מלאי רגשות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB