מכירה בניין דירות, Galatina, לצ 'ה, איטליה, centro storico

מכירה - Cod. 38228

  • טיפולוגיה: בניין דירות
  • אזור: 600 m²
  • חדרים: vario
  • רצפה: 1

המבנה המלכותי ממוקם במרכז ההיסטורי של העיר גלאטינה שבמחוז לצ'ה (דרום איטליה), במרחק הליכה מבזיליקטה של קתרין הקדושה וכנסיית סנט פול המרפא טרנט. נסיעה של חצי שעה מגליפולי, אוטרנטו ואתרי חוף אחרים של סלנטו.

בניין ויוה שבבעלות משפחתו של אותו שם תוכנן על ידי המהנדס לואיג'י ויווה בסוף 1600. לאחר מכן, עמנואל אורפנו מאלסאנו, לבקשת משפחת ויוה, תכנן את הרחבתו ושחזורו של הבניין, אשר הפך להיות מעוטר ומעוצב בסגנון בארוק מאוחר. החזית מתעוררת על ידי שני פורטלים תאומים ומרפסת ארוכה, עם המעיל המשפחתי של המשפחה במרכז. מאפיין נוסף של הבניין הוא הפנים, מעוטר פרסקאות על ידי האמן דאל גאט בשנת 1914.
הבניין בנוי בכמה מפלסים. קומת הקרקע שכנה את האורוות והמחסנים. במעלה המדרגות, המדרגות מהן עשויות אבן ריפוי, על הקו המרכזי אנו רואים קומת ביניים המורכבת משני תאים ואביזר. המדרגות מוליכות אותנו לקומה הראשונה אל האולם המשותף, שבו יש שתי כניסות. כניסה אחת מובילה אותנו לדירה משופצת בגודל בינוני, הכניסה השנייה לחלק האצילי של הבניין, המורכבת מחדרים מרווחים, שתקרתם מעוטרת בציורי הקיר שצוינו לעיל, מעשה ידי האמן דאל גת הנ"ל. גרם מדרגות פנימי מוביל אותנו למרפסת פתוחה, ממנה ניתן ליהנות מנוף יפהפה של גלאטינה, ובו סככה לאחסון / אחסון. סך הכל מדה של יותר מ -600 מ"ר מ.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB