מכירה וילה, Trecastagni, קטאניה, איטליה, VIA SANT'AGOSTINO 12 TRECASTAGNI (CT)

מכירה - Cod. 43735

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 179 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 1
  • תנאי בנייה: New building

וילה זו נבנתה בשנת 2018 ומציעה את כל היתרונות של בית שנבנה באמצעות בנייה ירוקה. נוחות תרמית, הודות לדרגת האנרגיה A4 (המייצגת בידוד תרמי מרבי ולכן חיסכון באנרגיה) ומערכת חימום הרצפה קורנת; נוחות אקוסטית, הודות לחומרים המשמשים ולבידוד המסוים; בטיחות אנטי-סיסמית מרבית, הודות למערכת הבנייה מעץ מלא בשילוב צולב XLAM.
למגרש של כ-2000 מ"ר יש פריסה שטוחה למדי, ובהתחשב במיקום, הגן ובריכת השחייה משקיפים על אטנה במלוא הוד. העיצוב החיצוני של הוילה ליניארי מאוד, עם משחק של נפחים מדורגים, המודגש על ידי שימוש בשני צבעים לטיח, אשר מבפנים מסמנים את שני אזורי המגורים והשינה.
הוילה נהנית מהמשכיות בין פנים לחוץ, הן עבור החלון הגדול המחבר בין אזור המגורים למרפסת הבריכה, והן עבור סככות העץ הגדולות היוצרות שתי סביבות חיצוניות נוחות מאוד למגורים: פינת ישיבה חיצונית מול הסלון. ופינת אוכל חיצונית צמודה למטבח. הכניסה נפתחת אל אזור המגורים בגובה כפול עם אח ותקרה עם קורות עץ חשופות. באותו חדר, דלת הזזה נשלפת מחברת את החלל הפתוח למטבח עם אי מרכזי. באזור השינה נמצא סוויטה זוגית עם חדר רחצה צמוד וחדר ארונות, חדר שינה שני וחדר רחצה.
המגרש כולו עדיין שומר על נפח בנייה שיורי, אידיאלי למי שרוצה להרחיב את הנכס לגובה או לבנות יחידת דיור נוספת או נספח למתקן אירוח עתידי.

הימנע מסקרנים, אנשי עסקים ומבזבזני זמן. משא ומתן בין אנשים פרטיים ללא סוכנויות!!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB