מכירה מלון, Castiglione di Sicilia, קטאניה, איטליה, via pagana 35

מכירה - Cod. 43787

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 1000 m²
  • חדרים: 16
  • רצפה: 4

פרויקט מלונאות ייחודי נפוץ בסיציליה אשר ממוקם בין הסמטאות הקסומות של Borgo Di Castiglione di Sicilia, במבוך של רחובות וכיכרות עתיקים, שם מתעוררים לחיים הפולקלור, ההיסטוריה, המיתוסים והמסורות של עיירה עתיקה ונודעת, בין פארק אטנה ופארק אלקנטרה, 30 דקות מטאורמינה וג'יארדיני נקסוס, 10 דקות מערוצי אלקנטרה, 30 דקות מאטנה נורד, 10 דקות ממרתפי היין היוקרתיים של אטנה, עם השקיעות הבלתי נשכחות שלו.
פרויקט המלונאות הנרחב שלנו בשנת 2017 בתכנית התעמולה התיירותית של מחלקת התיירות של אזור סיציליה הופך דוגמה לכפרים בסיציליה כיצד לשחזר את הקיים, מלכת סמטה לבנה, שקטה ופורחת, ומחולק ל-16 מאפיינים כפולים. , חדרים לשלושה, קוואדרופל, דירה אחת ל-5 אנשים, דירה שניה ל-7 אנשים, דירה שלישית ל-4 אנשים, חדר אחד ל-5 אנשים, חדרים לארבעה, חדרי טריפל, חדרים זוגיים, Osteria Ristoro, חנות לממכר מוצרים טיפוסיים, בשלמותו ובעדינות משופץ, עצמאי וכולם נמצאים באותו רחוב. הוא כולל גם נכס לשיפוץ של כ-60 מטר בשלוש מפלסים ליד כנסיית סנטה מריה. הבתים הטיפוסיים מכבדים באופן מלא את המסורת האדריכלית הקסטיליונזית האמיתית, שונים זה מזה בגודל ובצורה תוך שמירה על היופי האותנטי והמקורי שלהם, כולם בגימור מושלם ומצוידים בנוחות בעלת ביצועים גבוהים.
החוויה של חופשה בקסטיליונה די סיציליה הופכת למיוחדת אם נושאים אחרים של תרבות, ספורט, רפטינג בערוצי אלקנטרה, טרקים, סקי אטנה נורד משולבים עם מוצר זה המעודד גילוי מחדש של סיציליה אותנטית, עם מסורת קולינרית משלה. , מכבדים קיימות סביבתית. כדוגמה ולא ממצה, מסלולי האוכל והיין מקדמים מוצרים מקומיים, גבינות, יינות אטנה וכו'; קינוחים טיפוסיים וכו'. הטוב והמגוון של המאפים מחזקים את התחרותיות של היצע התיירות הסיציליאני. הייעוד לגידול הגפנים של אזור קסטיליונה די סיציליה, המורשת הגנטית הגדולה של הגפנים המקומיות ותרבות הגפן הובילו את היין הסיציליאני להיות תחרותי ביותר. כדי להעשיר את הפנורמה של מסורות ייצור היין הגדולות של קסטיליונז, מסלולים יקרים כמו "דרכי היין הסיציליאניות" וטעימות במרתפים מובילים את התייר לגלות את עושרה של אטנה, מהחופים ועד לעורף.

הצעות רכישה רציניות מתקבלות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB