מכירה וילה, Rocca di Botte, L'Aquila, איטליה, Via Vaglie

מכירה - Cod. 43457

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 320 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: T,1

הצעה למכירה של נכס המורכב מוילה מרוהטת בפאר ופארק של כ-2 דונם.

מאפיינים גיאוגרפיים של הנכס:
הנכס ממוקם כק"מ. 50 מרומא ו-62 ק"מ. מ-L'Aquila, באזור ההיסטורי של "מרסיקה".
מרסיקה הוא אזור גיאוגרפי המהווה חלק מאברוצו וחייב את שמו למונטה מרסיקאנו. זהו טריטוריה עשירה, מנקודת מבט נטורליסטית, עם אזורים מוגנים (הפארק הלאומי אברוצו, לאציו ומוליזה, הפארק הלאומי גראן סאסו ומונטי דלה לאגה) אזורים מיוערים (מרסיה, הפארק האזורי של מונטי סימברויני ושמורת הטבע מונטה נבונה ו מונטה צ'רביה, מונטה ולינו בכיוון שמורת הטבע, Ente Parco Naturale Regionale Sirente Velino), אגמים (טוראנו, סלטו וקמפוטוסטו) ומפלים קטנים.
אידיאלי לשהייה אמיתית באמצע הטבע, לגלות כפרים, טירות ומגדלים מימי הביניים, כמו גם כנסיות, אתרים ארכיאולוגיים עם שרידים של עמים רומיים עתיקים ויפים וכמובן אוכל טוב.
לטריטוריה של מרסיקה יש למעשה מסורת קולינרית עשירה, הודות למוצרים ולחוות האופייניות (בטבע) לאזור, כמו שום, זעפרן, פטריות, כמהין, ארטישוק, נקניקים וגבינות. המנה העיקרית, לעומת זאת, בנוסף ל-"pecora agliu cutturu" הם הארוסטיצ'יני של כבש (חתיכות בשר קטנות ממולאות בשיפודים ומבושלות על הגריל), הכל מושקה בכוס יין אדום טוב כמו מונטפולצ'יאנו ד'אברוצו, א. אדום בעל גוף מלא, שילוב אידיאלי עם בשר וציד. יינות נוספים המיוצרים באברוצו ומוערכים מאוד, הם "פקורינו" ו"טרביאנו ד'אברוצו", יינות לבנים בהתאמה מושלמת לראשונים, בשרים וגבינות לבנים ו"סרסוולו", יין ורדים מעולה.
במהלך העונה הטובה, כל עירייה מארגנת פסטיבלים ואירועים מיוחדים (טיולי אוכל ויין), כך שתוכלו, בנוסף לביקור במרכזים ההיסטוריים, לטעום מנות מקומיות מעולות ויינות של מיטב יקבי אברוזי (ה"ויה דלה קנטינה") .
האזור והנופים המקיפים את הנכס אידיאליים לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים או רכיבה על סוסים, ציד ודיג ומציעים נופים יפים (כמה סצנות של סרטי מערבונים איטלקיים כמו "הם קראו לו טריניטי" - היישוב קמפוסקו - ואחרים, עם רקע מימי הביניים, כגון "Ladyhawke" - Pereto/Piana del Cavaliere - צולמו בסביבה הקרובה של הנכס למכירה).
בקרבת מקום יש גם כמה אתרים ארכיאולוגיים בעלי עניין רב, כגון אלבה פוצ'נס והאתר העתיק של קרסיולי ועיריות רבות שעדיין נותרו על כנו במרכזים היסטוריים מימי הביניים, כגון ארסולי, רוביאנו, צ'רווארה, ריפרדו, אוריקולה, קולאלטו סבינו, קמרטה וקיה, פרטו. , Celano, Scurcola Marsicana, Capestrano, Tagliacozzo (הידוע בקרב המפורסם של Piani Palentini הנקרא גם Tagliacozzo (23 באוגוסט 1268) שהיה אחד הקרבות שהשפיעו על מהלך ההיסטוריה של איטליה. זה סימן את סוף הכוח של הונשטאופן בחצי האי, הנחיל מכה קשה על תקוות הפרטיזנים האימפריאליים, החל את שלטון אנג'ווין במצוגיורנו).
הנכס ממוקם על הגבול בין לאציו ואברוצו, למרגלות העיירה רוקה די בוטה (AQ) והמקדש של מדונה דיי ביסוגנוסי (608 לספירה), ליד היציאה לכביש המהיר A24 של קרסולי/אוריקולה ולאחר מכן, ב מרכז Valle del Cavaliere (חלק מהפארק האזורי של הרי סימברויני); 8 ק"מ מהעיירה קרסולי (שבו בנוסף לחנויות מכל הסוגים, ישנם ארבעה מרכזי קניות גדולים ואזור התעשייה הקטן שלה, ק"מ. 74 ממדרונות הסקי של אובנדולי ורוקה די קמביו, 30 ק"מ, סביב האגמים של טוראנו וסלטו בהם תוכלו לתרגל דיג וספורט מים (סקי מים, גלישת רוח, שיט, גלישת עפיפונים וכו').
הכפרים הרבים היושבים על ההרים שמסביב של סבינה (מחוז רייטי) ומרסיקה (מחוז ל'אקילה), רובם עדיין שלמים את השרידים העתיקים של טירות ואחוזות או מבצרים לביקור, בערב הם נדלקים, ונותנים את נוף לילי, הנראה מהווילה הממוקמת על הגבעה של הנכס, הרגשה של שלווה ושלווה. השקט, המופסק רק על ידי קולות הציפורים וחיות הבית הגדלות בקרבת מקום, מאפשר הרפיה אמיתית הן לגוף והן לנפש.

תיאור הנכס למכירה:
הנכס ממוקם על גבעה, כאמור, במרכז ואלה דל קאבלייר, מגודר כולו ברשת מתכת בגובה 2.50 מ"ל (טבעה על האדמה במלט) שבמשך 50%
è מעוטר על ידי גדר חיה. הוא מכוון בעיקר לדרום-מערב, בסמוך למגרש "איל קאסלטו", הבנוי בעיקר עם בתים בודדים ומדורגים. המגרשים כוללים בריכה חיצונית וכמה מגרשי טניס המשמשים בחודשי הקיץ את התושבים והנופשים הרבים של האזור והסביבה.
הקרקע הצמודה לוילה המדוברת, היא כ-18,000 מ"ר (כ-2 הא) מתוכם, בנוסף לגדרות הנוי הגבוהות המורכבות מהיילנדר, כ-5,000 מ"ר מטופלים כ"פארק" המורכב בעיקר מחטניים. עצים, כגון ארזי לבנון, אורן רוסי, אורני כסף ואיכויות שונות של אשוחים וטוויאס, מייפל יפני, שיחים דקורטיביים שונים, שיחי ורדים וכו', ומ"ר. 3,000 עם עצי פרי (דובדבנים, דובדבנים חמוצים, תפוחים, אגסים, שזיפים) וגינה קטנה ומגודרת (מ"ר 100 עם עץ תאנה ולוטוס/ אפרסמון) וחלק גדול, של עוד כ-10,000 מ"ר, מיועד לדשא טבעי, לגמרי חינם (יכול להכיל עם הרישיונות הדרושים נמל מסוקים או מתקני ספורט), היקפי לקרקע המחוברת ישירות לווילה ומשרתת גם באמצעות גישה עצמאית, בה החלו לבנות את האורוות (היסודות עדיין קיימים) ומסלול מכשולים .
הגישה אל הוילה היא דרך פרטית, גובלת בגדר חיה ב-Lauroceraso ובשנייה של Highlander, המסתיימת לאחר כ-ml.150 על גישה קדמית לווילה ומגרש חניה, אשר גובל בגדר חיה של היילנדר אטום לרוח, בערך מ"ל גבוה. 6 וקירות נמוכים, מתחם פנימי, מעוטר משוכות של Mortella.
מהכיכר יש גישה לבניין קטן בן קומה אחת, כמ"ר. 40, המשמש כמחסן/סדנה לכלי עבודה, לבניין קטן נוסף בו נבנה תנור עצים, תחנת כוח ומים, מחסן עצים וגזיבו מכוסה ויסטריה, מפלט אידיאלי, משקיף למטבח, לארוחות צהריים קייציות טריות .
לאספקת מים חמים נבנתה מערכת אנרגיה סולארית, חימום כל הוילה ואספקת מים סניטריים מובטחים על ידי דוד סולר ולאחרונה לחילופין על ידי דוד פלטות נוסף. כמו כן, תנור פלטה נוסף, הממוקם בקומת הקרקע, בין חדר האוכל לסלון, מבטיח אספקת חום נוספת, בחודשי החורף, לחימום אזור הייצוג, ארוחת הצהריים וחדר המדרגות.

תיאור הוילה:
הוילה היא 2 קומות של 314 מ"ר קדסטר פלוס מוסך, נספח, של כ מ"ר. 40. השטח המסחרי גדול יותר בבירור.
את הקומה ה-2 משרתים גרם מדרגות בגימורים יוקרתיים, עשוי עץ.

קומת קרקע:
 פטיו חיצוני של הכניסה;
 אינגסו עצום;
 גרם מדרגות גדול, עשוי בגימורים עדינים בעץ, גישה לקומה הראשונה, בה יש חדר עבודה עם ספרייה;
 מטבח גדול עם ריהוט מודרני ויקר ערך, שנעשה לאחרונה;
 פינת אוכל גדולה עם שולחן 12 מושבים, ריהוט יוקרתי, הכל מעץ מלא וכו';
 סלון/סלון גדול מאוד, המורכב משני חדרים צמודים, עם אזור בר ואח מונומנטלית (נבנה על פי העיצוב המקורי של בעל האדריכל ומעצב הווילה, תוך שימוש בקורות העץ המקוריות העתיקות, ששוחזרו משיפוץ הגג של מקדש המדונה דיי ביזוגנוסי, הממוקם בסביבה הקרובה של הנכס);
 חדר שינה זוגי, עם חדר רחצה (עם מקלחת), לאורחים, שופץ לאחרונה;
 מוסך עם גישה ישירה למטבח ולאזור הכניסה;
 מול פינות האוכל והסלון ישנו חלל חיצוני מרוצף גדול של כ
100 מ"ר מצויד במזרקה, מטריה (ml4x4), שולחן ל-8 אנשים, נדנדה וברביקיו, לארוחות בוקר טעימות וערב קיץ.

1 קובע את הרצפה:
 חדר שינה זוגי אחד, עם חדר רחצה צמוד גדול (עם אמבטיה ומקלחת);
 2 חדרי שינה זוגיים (אחד עם 3 מיטות, עם אפשרות למימוש קל של חדר רחצה פרטי נוסף);
 חדר רחצה אחד (עם מקלחת) המשותף כרגע בין שני החדרים;
נ.ב.: במידת הצורך, קל לבנות חדר רחצה נוסף, צמוד לקיים (באמצעות אותה צנרת), להפוך את שני חדרי השינה הזוגיים לעצמאיים, עם חדרי הרחצה הפרטיים הצמודים.

בְּטִיחוּת:
הוילה והחדרים הסמוכים מוגנים מכל ניסיון חדירה, באמצעות אזעקה מרכזית "Tecnoalarm" TP8-64, אזורי מרכזי 8 - 64, הותקנה לאחרונה. זה עובד באמצעות כבלים ורדיו, הן באמצעות חיישני "אזור" והן באמצעות חיישני "היקפיים". מאפשר לך להגדיר את אזעקת החדירה, אפילו חלקית (לדוגמה: בלילה שבו החצרים המאוכלסים אינם נכללים והדלתות, החלונות ההיקפיים והאזורים של המתחם האחרים נותרים מודאגים), ולכן עוזבים את כל שאר החדרים והגישה, תחת אזעקה. הודות לאפשרות להגדיר תוכניות שונות של כיסוי המקום באמצעות שלט רחוק פשוט, הוא יכול לכסות את כל החדרים והאזורים, הן אם תרצו להגן על עצמכם בפנים, והן אם תרצו לעזוב את הוילה לתקופות קצרות או ארוכות . במקרה של אזעקה, כרטיס טלפון GSM, מוגן בתוך המפעל (לא קו טלפון קבוע,) מתקשר בטלפון מס. 10 מספרי טלפון לבחירתכם, כולל, נכון לעכשיו, צריף ה-CC של העירייה השכנה פרטו, שהוציאה אישור לאפשרות זו ומרכז התפעול של אזור ה-CC (Tagliacozzo).
מעגל סגור ומצלמות אינפרא אדום, לראיית לילה (ללא אינטרקום וידאו), מאפשרים גם, מהטלוויזיות השונות הממוקמות בחדרי הוילה, "לראות" מי שיחק באינטרקום של הכניסה הראשית.

טֵלֶוִיזִיָה
הוילה מצוידת בצלחת לווין ואנטנות טלוויזיה לקליטת כל הערוצים הלאומיים והזרים, הן בכבלים והן בלוויין.

נתונים נוספים:
 ניתן לחלק את הוילה בקלות ל-3 דירות עצמאיות או לשמש כצימר יוקרתי/מסעדה/מרכז ספורט, מרכז סוסים ומועדון-האוס וכו'.
 הנכס מסופק במי שתייה (מוסמכים על ידי Laboratorio Analisi) המגיעים מהבאר הפרטית, גם אם אמת המים העירונית ואספקת גז מתאן מגיעות ליד הנכס; בקרבת מקום (כ-3 ק"מ. במורד הזרם - Oricola -) ה-Soc. בקבוקי SOBIT קוקה קולה בבקבוקי PET של lt. 1.5, ככל הנראה באמצעות אותה שבר אקוויפר.

 מערכת הביוב של הוילה והמבנים החיצוניים הינה אוטונומית ומוזרקת לבור ספיגה אטום למים.
 תמונות נוספות לפי בקשה.
נ.ב. הנכס נמכר עם רוב הרהיטים היקרים, המוצגים בתמונות של חללי הפנים והמכונות והציוד לתחזוקת הפארק (טרקטור מכסח דשא, גוזם גדרות, גן

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB