מכירה וילה, Rome, רומא, איטליה, Via della Caffarella

מכירה - Cod. 23849

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 258 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: -1,0,1,2

וילה של ערך גבוה היסטורית, ארכיאולוגי ומונומנטלית. הנכס הנו בתוך פרק של כ 9,200 מטרים רבועים עם גישה מויה דלה Caffarella חוצה את ויה אפיה אנטיקה.
תיק הנדל"ן מושפע על ידי הנוכחות של אנדרטה ארכיאולוגי מורכב מכמה חדרים עם מתקני שירות סמוכים הנוגעים לוילה קיסרית מהתקופה שעברה כמה שלבים של שימוש בשיפוצים על פני שלוש מאות שנים, מהשנייה לIV DC.
במתחם זה בימי ביניים זה כבר הבין ששימוש חוזר בבניית Casale הרומית מפותח הוא גבוה במיוחד עם רצפת שלוש קרקע.
קיסרי וילה מורכבת ממספר חדרים בלתי מוגדרים כיום, אבל בהחלט יותר מ10, אשר תואמים את המרתף של בית חווה מימי הביניים שהושג על ידי גרם מדרגות שראשיתה באותה העת, ואשר השתמר ומכובדים על ידי שימוש חוזר של מבנה עתיק חומר. החומות רומיות, נבלעו בחלקו על ידי מימי הביניים אלה, לפתח לפחות עד לרמה הראשונה מעל הקרקע (קומת קרקע).
טכניקת הבנייה בשימוש מציינת לפחות שני שלבים של חיים של המבנים העתיקים: אופרה מאופיינת crosslinked עם toothing ותגבורת בפינות של לבנים, מהמאה השנייה. DC ובלבנים ובעושים שימוש חוזר האחר rocorsi המרגמה של מבוגר היכרויות חומר מהמאה השלישית. די.סי..
החדרים מכוסים בקמרון חבית שברק שניים מהם, עדיין באופן חלקי נשמר המבנה המקורי שבמשך השנים נמחק על ידי עבודת איחוד שבוצעה מאז תחילת שנתי ה -70.
מחוץ לליבה עצמה של וילה יש שני מכשירי חשמל גדולים אחרים. בור לאספקת מים המיועד לצריכה של הדירה בסך של כ 13 מ 'מחוץ קוטר, מכוסה כיום על ידי חפץ העלה שהושג במחצית הראשונה של 900.
בקיר לאורך Appia Via שומר הלבנים מנהרה בקמרון חבית, היה נראה שריד של מבנה קבור היום ונועד לשימוש בספא, כפי שניכר מהתא בגודל צנוע עדיין קיים.
הנדל"ן כולל: המלט של תקופת ימי הביניים; בניין בן שתי ברמה המשמש כמוסך בקומת הקרקע והקומה הראשונה למגורים; בור של העידן הרומי עם דיור מבנה התלוי; להישען לשימוש חממה; לשפוך לשימוש אחסון; לשפוך לשימוש אחסון; מכל איסוף מים, ברביקיו Fornocon; ביתן מתכת, כלוב ברזל של כ 96 מטרים רבועים ומגוון רחב של ריהוט גן.
כל הרכוש כפוף לאילוצי נוף וארכיאולוגיה.

רכישה באמצעות מכירה פומבית משפט:
תאריך המכירה 2014/11/11
מחיר הבסיס € 5,250,000.00
ניסיון 3 למכור
אפשר לראות בתוך המבנה - עם משכנתא הרכישה האפשרית - סיוע כספי - סיוע טכני (מצב עירוני, רישום מקרקעין וארגון מחדש) - משפטי ונוטריון - מקצוענים המתמחה בתחום יצטרף החזון של הנכס במקשים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB