מכירה שני חדרי שינה, Rome, רומא, איטליה, Via Sisto IV 77

מכירה - Cod. 25910

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 60 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: terra

אין סוכנויות. שני חדרים משופצים בטוב טעם, גינת 55sqm + 60sqm קומת קרקע עם pergotenda חשמלי. הוותיקן. מטרו Battistini. מרוהט חלקית. בירוק, במבוך של רחובות צרים המתפתלים בין בתים הקטנים עם גינות, היא על מכירת הדירה היפה של 60 מ"ר ממוקמים בקומת הקרקע, עם גינה מרוצפת פרטית של 55sqm, הודות בהיר מאוד לחשיפה המשולשת שלה בדרום-מזרח-צפון / מערב, הממוקם בבניין באותו הצבע של רק 4 קומות. שתי בניית הדירה שופצו להפליא בשנת 2011. הדירה היא מאוד פתוחה ועיצוב מודרני עם סלון גדול סמוך, מטבח, מסדרון, חדר שינה גדול וחדר אמבטיה מרווח (עם חלון). בסלון יש שתי דלתות עם גישה ישירה לגן, מה שהופך את החיים מאוד מקסים, עם המטבחון הסמוי מן העין שאתה נכנסת; מסדרון קטן מפריד בין אזור המגורים מאזור השינה, הכולל חדר השינה וחדר האמבטיה.
ריצוף ייחודי בכל החדרים בקרשים של ריצוף לבן אריחי פורצלן השפעה, צילינדר דלת ביטחון חיצוני אלון עם אנטי חדירה אירופאית, תקרות עם זרקורים, גופי עץ / אלומיניום עם הפסקת תרמית כפולה עם כילות נגד יתושים, תריסים חשמליים ומעקות. רדיאטורי עיצוב, מזגנים בכל חדר, דלתות זזים בהזמנה אישית, כוס אחת צבוע ביד, שני ארונות קיר שלם (בחדר השינה והמסדרון - עם מתקן נעליים); ספרייה עם מדפים מותאמים אישית עבה לא ביניהם קרשים אנכיים. סניטרי מושעה, מקלחת בקריסטל שקוף. לתת אחידות לסביבות קיצוניות כל כיסוי דלתות, ארונות, תריסי החלון והרים של הציפוי הפנימי של גופי, כניסת דלת ביטחון ואת הדלת של מד האנרגיה החשמלי נעשתה כדי למדוד, עם אותו החומר, עיצוב וצבע. כל המערכות (חשמל, אינסטלציה, החימום) כבר משופצות בשנת 2011, בהתאם לאישור תקף. בתוך קווי החשמל סופקו לרוב נפרד הנוכחי, כך שתוכל לנתק את החשמל באופן סלקטיבי. מנורת חירום במקרה של הפרדת החשמל. חימום. צלחת לווין על גג הבריכה.
ריצוף השפעה מרוצפת בחלקה גן, גופי תאורה אלגנטיות גם ביבשה וגם בקיר, ניתן להעביר שני שקעים ממערכת מים בפנים, עם חיבורים למים ומכונת הכביסה (טעינה / פריקה בחדר האמבטיה). מערכת השקיה אוטומטית עם טיימר. רהיטים בהזמנה בראש הבטון ו- PVC בשיש טרוורטין ונעילה מרכזית: ביהיה הדוד, עוד מכונת כביסה, בעוד המדפים הנוחים בברכה שנותרו. השפעת אלומיניום Pergotenda עץ, עם הזזה מנוע ושלט רחוק. כניסה עם דלת ברזל המחברת את הגן עם החצר בחזית, שטח מרוצף עם צמחי רכוש פורפיר. מחיר סחיר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB