מכירה בניין דירות, Capestrano, L'Aquila, איטליה, via arco de julis

מכירה - Cod. 28823

  • טיפולוגיה: בניין דירות
  • אזור: 2000 m²
  • חדרים: 25-30
  • רצפה: 4 piani

מתחם הבניין ממוקם בכפר העתיק והיפה של Capistrano (prov.AQ) ממוקם על גבעה מ 500. מעל פני הים. המשקיף על עמק נהר Tirino, על ידי המים הצלולים העשירים פורל, עם הכרמים שלה של Montepulciano d'Abruzzo ואת מטעי שקדים ההרריים.
שטחה משתרע על שטח של 4308 דונם של אשר 2521 נכללה בהיקף של הפארק הלאומי גראן סאסו ו Monti della לגה.
המדינה היא על הכביש Aquila L'ב בוסי סול Tirino (11 ק"מ מהיציאה של 'כביש רומא-פסקארה, אשר נמצא במרחק של 63 ק"מ, ובמרחק קצר מן מדרונות הסקי. מדינה אשר מציע את כל הצרכים הבסיסיים ( (בנק, pptt, בתי ספר, בתי מרקחת, מסעדות, ברים וחנויות.)
המתחם, במקור של הברונים דה ג'וליס, בוויה ARCO DE ג'וליס, מהווה "אלמנט" מרכז היסטורי עיקרי של מערכת Capistrano ו "חירום משמעותי ביותר" של "קו הרקיע" ראה מהעמק.
(ראה. תוכניות קומת צילום פנורמי).
המתחם מורכב משני מבנים שנבנו בתקופות שונות: הראשונה נובעת המאות XV-XVI, השני הוא של המאה XVII-XVIII;. שני הבניינים מחוברים באמצעות חלק קטן ולהגדיר האחורי של הבניין - אשר כולל גם את הקפלה המשפחתית מוקדשת סנטה מלימה - המשקיפה על החצר הגדולה באבן, שם יש פרקים מעניינים אדריכליים פיסולי באר הישנות , הטרסות, המרפסת הגדולה, המרפסות, כל באבן. הרצפה העיקרית של הארמון היא בחלקו למגורים. הרבה אחדות מהמאה שמונה עשרה שוקם מאוחד עם לשיפוץ הגג, שיקום החזיתות עם טיפול מיוחד של האלמנטים האדריכליים באבן (טימפני של החלונות ומרפסות, מעקה, הסמליים ..), והשבת רצפות הטרקוטה המקוריות, תקרות העץ, הגופים, עיצוב פנים (אח אבן, דלתות תערוכות ..), ואילו החלק העתיק (1400/1500) כבר נקבע יש להחזיר בפנים. הקומפלקס הושלמה על ידי מרתף, חפורים בסלע, עם גישה מהאופן המקורה לאורך חומות העיר העתיקה.
המתחם נמצא במסגרת תוכנית העבודה עדיפות במהלך אברוצו אזור (היקף 1 כפר מימי הביניים תוכנית השיקום) עבור ערך היסטורי מונומנטלי שלה, (באופן רשמי נחשב אחד משני במבנים היוקרתיים הגרעין ההיסטורי) וכדי להשלים ולשלב את איחוד שיפוץ פנים וחוץ.
המתחם כולו יש יעד ושימוש פוטנציאל גבוהים, עבור המבנה שלה, איכות האדריכלית, עבור חזותיים של הרי העמק שמסביב, כתייר איכות פתוחה, וכמרכז יופי, מחקרים-מרכז כנסים, מגורים .

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB